کارگاه های تخصصی کارگردانی‌ و پویانمایی در طول جشنواره برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، مدیر کارگروه امور سینما‌ها و آرای مردمی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بیان کرد: کارگاه‌های آموزشی سینما و پویانمایی باحضور استادان به نام همانند دوره‌های قبل در زمان برگزاری جشنواره در سالن کتابخانه مرکزی اصفهان برقرار‌ می‌شود.

محمد طباطبایی تاکید کرد: با برگزاری این کارگاه‌ها در پی آن هستیم تا جشنواره فیلم کودک علاوه بر یک رویداد سینمایی مجالی برای ارتقا سطح دانش اهالی سینمای اصفهان نیز باشد.
وی با اشاره به شعار جشنواره بیست و هفتم در مورد کودکان معلول اظهار کرد: نمایشگاه آثار کودکان معلول در بخش نقاشی نیز در مجموعه فرشچیان در طول جشنواره بیست و هفتم برقرار می‌شود.
طباطبایی از برگزاری برنامه‌های جنبی دیگری مانند برگزاری نمایشگاه عکس پشت صحنه فیلم های شرکت داده‌ شده جشنواره نیز خبر داد.
یادآور می شود: بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.