با اتمام پروژه ی گاز رسانی به روستاهای شمال فارس، سالانه در مصرف يك ميليون و ۹۲۳ هزار و ۳۷۱ ليتر نفت سفيد صرفه جويي خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، مدير عامل گاز فارس گفت: براي گازرساني به روستاي شورجستان مشكلات عديده اي اعم از طبيعي و محيطي و همچنين از جهت مادي نظير پرهزينه بودن اين امر سبب شده بود كه اين روستا از نعمت گاز طبيعي محروم باشد.

به گفته محمدي، با همت مسئولان، نمايندگان و مردم اين روستا كه يكي از سردترين روستاهاي استان هم به حساب مي آيد عمليات گازرساني به آن با اعتباري بالغ بر ۲۱ميليارد ريال آغاز شده است .

مديرعامل گاز استان فارس با بیان اینکه با انتخاب پيمانكار عمليات گازرساني به شهر حسن آباد و روستاهاي اردعلي و جعفرآباد از توابع شهرستان اقليد نیز آغاز شده است افزود: در حال حاضر اولويت كاري شركت گاز استان فارس گازرساني به روستاهاي محروم و دور افتاده استان مي باشد كه در همين راستا عمليات گازرساني به اين روستاها آغاز شد.

به گفته وی، هزينه ريالي اين طرح را ۱۸ميليارد و ۲۷۰ميليون ريال است که از محل بودجه هاي عمراني شركت گاز استان فارس تأمين و پرداخت خواهد شد.

محمدي افزود: با بهره برداري از اين پروژه ۳۳۰خانوار روستايي و ۴۸۴خانوار شهري از نعمت گاز طبيعي برخوردار خواهند شد و سالانه در مصرف يك ميليون و ۹۲۳هزار و ۳۷۱ليتر نفت سفيد صرفه جويي خواهد شد./س

برچسب ها: صرفه جویی ، نفت ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.