قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی اجرای کامل و بدون نقص وظایف در جامعه را مهم ترین راه برای عمل به آرمان های شهدا و حفظ و حراست از کیان انقلاب اسلامی دانست.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،محمدرضا قلندر ضمن بیان این مطلب گفت: جنگ بین خیر و شر همیشه وجود داشته، اما ولایتمداری، حق طلبی، اطاعت از فرمانده، ایثار و فداکاری و مردمی بودن از ویژگی های بارز رزمندگان دوران دفاع مقدس بویژه بسیجیان در میدان نبرد بوده و هست و این نشان از بصیرت بالای این بزرگان دارد.

وی با تأكيد بر لزوم برگزاري برنامه هاي مراسم و همايش در بزرگداشت هفته دفاع مقدس و قدرداني از جانفشاني هاي رزمندگان جبهه هاي حق و عدالت، خواستار توجه بيشتر به فلسفه دفاع مقدس و جهاد در برابر ظلم شد و افزود: مرور خاطرات شهدا لازم است. اين بزرگواران از شيريني زندگي دنيوي براي پاسداري از مرزهای میهن اسلامی و ناموس وطن جان خود را در جهت آرمان هاي مقدس خود فدا كردند بايد همه از كار بزرگ ايشان درس بگيريم.

 قلندر ایمان، اعتقاد، ارتباط معنوی میان آحاد مردم و امام راحل(ره) و همراهی و پیوستگی میان مردم و نیروهای مسلح را از رموز پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی دانست و خاطر نشان کرد: روزهاي هفته دفاع مقدس، ايام بزرگداشت مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب و شریعت و میهن اسلامي بود و دلیرمردمان این سرزمین اثری جاودانه از حماسه و غیرت را در کتاب تاریخ جهان نقش زدند و شایسته که نه تنها یک هفته در سال بلکه تمام روزهای سال را از گرامیداشت این عظمت و ایثار گرامي بداريم و به اهداف این حماسه بزرگ بیاندیشیم.

همچنین در این جلسه چند تن از بسیجیان فعال پایگاه مقاومت بسیج اداره کل به دلیل فعالیت های خود از جانب قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی مورد تقدیر قرار گرفتند./ب

برچسب ها: اجرای ، کامل ، وظائف ، محوله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.