مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به همراه تنی چند از مسئولان ارشد شرکت ملی گاز از تنها پالایشگاه گاز شرق کشور بازدید و از نزدیک با کارکنان این شرکت دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، و به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، حمید رضا عراقی در این بازدید گفت: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس جز قدیمی ترین پالایشگاه های کشور است اما مدرن ترین تکنولوژی ها و روش های مدیریتی در این شرکت پیاده سازی شده است و جز پالایشگاه های سرآمد کشور به شمار می رود.

این مقام مسئول اظهارداشت: خوشبختانه کارکنان این مجتمع با تلاش شبانه روزی در صنعت گاز درجه های بسیار عالی را در بحث کیفیت، فرآیند و مدیریت اخذ کرده اند.

عراقی تصریح کرد: بهترین و باتجربه ترین نیروها در این خطه مرزی مشغول فعالیت هستند و یکی از عوامل موفقیت آن اعزام نیروهای باتجربه به سایر مناطق کشور برای افزایش دانش کارکنان سایر پالایشگاه ها و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم است.

وی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با کارکنان این مجتمع گازی، از قسمت های مختلف آن شامل واحد آب و بخار، اتاق کنترل، ابزار دقیق و خودکفایی کارگاه مرکزی در ساخت قطعات مورد نیاز صنعت نفت و گاز بازدید کرد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.