سخنران حلقه‌ معرفت حرم مطهر رضوي تأكيد كرد: حاجت‌هايي با رنگ اخروي از امام رضا(ع) درخواست كنيم و استجابت آن را به خداوند متعال و امام رضا(ع) واگذار كنيم.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،زهرا صفارزاده در جلسه پرسش و پاسخ حلقه‌هاي معرفت كه همزمان با روز بيست و پنجم ذي‌القعده با حضور خواهران در رواق دارالاجابه برگزار شد، اظهار کرد: انسان بايد در زندگي تمام تلاش خود را به كار گيرد و سرانجام امور را به خدا واگذار كند تا به موفقيت و سعادت دست يابد.

وي در پاسخ به سؤال يكي از خواهران با اشاره به نحوه تغيير تفكر نسبت به افرادي كه از آنان كينه در دل داريم، گفت: انسان بايد تمام بدي‌ها و كينه‌هايي كه از ديگران به دل دارد را با نيكي جواب دهد و سعي كند رابطه‌ي خودش را با خداوند حفظ كند و بر روي افكار مزاحم دروني خود پاي گذارد.

صفارزاده در پاسخ به اين سؤال كه روز دحوالارض چگونه روزي است، عنوان كرد: روز دحوالأرض روز بيست و پنجم ذي‌القعده است و در آن روز زمين از محل كعبه گسترانيده شده است. رحمت خداوند در اين روز و شب تمامي انسان‌ها را فرا مي‌گيرد و عبادت در آن روز بسيار ثواب دارد.

مشاور حلقه‌هاي معرفت به اهميت صبر در برابر همسران بداخلاق اشاره و عنوان كرد: براساس آيات و روايات هر کس در دنيا بر بداخلاقی همسرش صبر پيشه کند، خداوند به خاطر هر لحظه كه او صبر پيشه می‌کند به او پاداش صبر حضرت ايوب را در برابر بلاهاي الهي عطا مي‌كند.

صفارزاده در پايان به تمامي مادران توصيه كرد: اعتماد به نفس و عزت نفس نوجوانان خود را تقويت كنيد. زيرا اعطاي مسئوليت و اعتماد به نفس به آنان، موجب مي‌شود آنان خود را از خطرات و فسادهاي جامعه دور نگاه دارند/س.

برچسب ها: برآوردن ، حاجات ، حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.