برنامه نمایش «حوض نقاشی» به كارگردانی مازیار میری در جشنواره پوسان اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سوره سینما؛  اولین نمایش فیلم سینمایی «حوض نقاشی» در هجدهمین جشنواره بین المللی فیلم پوسان شنبه ۱۳ مهرماه  ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۰ در سالن CG Centum City5 خواهد بود. 

این فیلم همچنین  دوشنبه ۱۵ مهرماه ساعت ۱۳:۰۰ در دو سالن Megabox Haeundae 1 و  Megabox Haeundae 2 به صورت همزمان به نمایش گذاشته خواهد شد. جلسه پرسش و پاسخ این فیلم با حضور كارگردان و تهیه كننده این فیلم آقای منوچهر محمدی در پایان این نمایش برگزار خواهد شد. 

آخرین برنامه نمایش این فیلم در این جشنواره روز چهارشنبه ۹ اكتبر  (۱۷ مهرماه) ساعت ۱۷:۰۰ در سالن نمایش Community Media Center  است. اختتامیه این جشنواره شنبه ۲۰ مهرماه است. جشنواره بین المللی فیلم پوسان یكی از جشنواره های گروه الف و از مهمترین جشنواره های بین المللی در آسیا است. هجدهمین دوره این جشنواره ۱۱ تا ۲۰ مهر ماه در شهر پوسان كره جنوبی برگزار می‌شود. 

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» كه در بخش سودای سیمرغ سی و یكمین دوره جشنواره فیلم فجر  جایزه بهترین طراحی صحنه و لباس و همچنین جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را دریافت كرد، در بخش پنجره‌ای رو به آسیا جشنواره پوسان به نمایش گذاشته خواهد شد. پنجره ای رو به آسیا فیلم های جدید كارگردانان را همزمان با بهترین فیلم هایی كه در آسیا به نمایش گذاشته شده انتخاب می‌كند. 

«حوض نقاشی» محصول سال ۹۱ حوزه هنری را منوچهر محمدی تهیه كرده است. شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایی، سپه‌رام فرزامی و سیامك احصایی بازیگران این فیلم هستند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار