مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: کاهش حوادث در پالایشگاه خانگیران نشان از بالا بودن سطح ایمنی است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،و به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، ناصر اسلامی در جمع پرسنل واحد آتش نشانی این شرکت افزود: خوشبختانه شاهد هستیم این پالایشگاه به خوبی وظایفش را در بخش ایمنی انجام می دهد و با تلاش کارکنان ایمنی و آتش نشانی شاهد کاهش حوادث در این شرکت هستیم.

وی اظهارداشت: این مهم نشان از فراهم بودن امنیت و ایمنی در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد است.

اسلامی با تاکید بر جلوگیری از بروز حوادث تصریح کرد: در طول سال های گذشته شاهد برگزاری المپیاد آتش نشانان شرکت ملی گاز به میزبانی پالایشگاه خانگیران بوده ایم که برگزاری این المپیاد ها نقطه بارزی برای مقابله با حوادث و آمادگی هرچه بیشتر آتش نشانان است.

این مقام مسئول ابرازداشت: خوشبختانه امسال چهارمین المپیاد تخصصی آتش نشانان شرکت ملی گاز ایران برای دومین بار به میزبانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در مشهد برگزار خواهد شد که امیدواریم آتش نشانان پالایشگاه خانگیران مقام های برتر این المپیاد را کسب کنند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد همچنین خواستار علمی تر شدن و به روز شدن مانورها مطابق با استانداردهای جهانی شد و اضافه کرد: باید برگزاری مانورها برای آمادگی هرچه بیشتر پرسنل آتش نشانی کیفی تر شود تا در زمان بروز حادثه ای، آتش نشانان همانطور که در مانورها تمرین کرده اند در حوادث از تجربیات خود استفاده کنند./س

برچسب ها: کاهش ، حوادث ، پالایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.