معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 از برگزاری سمینار آموزشی مدیریت تصمیم گیری شهروندی در محلات این منطقه خبر داد.

نامداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سمینار آموزشی مدیریت تصمیم گیری شهروندی  در محلات منطقه 18 به منظور ارتقاء سطح آگاهی شهروندان و قدرت تصمیم گیری آنها در مسائل مختلف برگزار خواهد شد.
 
 وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این سمینار آموزشی با مشارکت و همکاری اداره اجتماعی و فرهنگی نواحی 7 گانه منطقه 18 به صورت مستمر  در محلات منطقه برگزار می شود.
 
 نامداری با اشاره به نحوه برگزاری این سمینار گفت: در این سمینار آموزشی شهروندان تحت نظر  کارشناسان مجرب در مسائل اجتماعی با راه های مختلف مدیریت مسائل روز مرده و تصمیم گیری مناسب در امور  مختلف آشنا خواهند شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری دوره های آموزش و کارگروه های آموزشی مدیریت مساله و تصمیم گیری شهروندی در محله خلیج فارس به صورت مستمر از اقدامات  اجرایی این طرح است.
 
 نامداری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 افزود:  احداث ایستگاه تندرستی در بوستان های منطقه 18 از جمله بوستان پروین اعتصامی و اروند، برگزاری تورهای تفریحی و زیارتی در بوستان چیتگر، دربند و بقعه مبارکه امامزاده صالح (ع) برگزاری مسابقات گل کوچک در بوستان انرژی، برگزاری کارگاه تغذیه ورزشی  در سرای محله خلیج فارس شمالی از اقدامات دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 است. /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار