اولین نمایشگاه بزرگ املاک و مستغلات ایران که در آن همه انبوه سازان و تعاونی های ساخت و ساز مسکن کشور حضور دارند ، با هدف دستیابی و برقراری تعادل قیمت در بازار مسکن هفته آخر ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اولين نمايشگاه املاک و مستغلات ايران ، حميد رضاييان دبير اجرايي این نمایشگاه با بیان این مطلب افزود : اولين نمايشگاه املاک و مستغلات ايران با همکاری اتحادیه کشوری مشاوران املاک و موسسه نوآوران و نواندیشان برتر ایرانیان و در راستای اهداف سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگزار می‌شود.

وی با مثبت ارزیابی کردن آینده اقتصادی بازار مسکن و ساخت و ساز کشور گفت: نمایشگاه های املاک در تمام دنیا جزء نمایشگاه‌های پررونقی محسوب می شود که سالانه میلیون‌ها نفر را به سوی خود فرا می‌خواند.

رضاییان اظهار کرد: در اولين نمايشگاه املاک و مستغلات ايران ؛ مالکان و مدیران پروژه‌های سرمایه‌گذاری با ارائه و معرفی بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در املاک ، شرایطی برای عرضه‌ مطلوب املاک با امکان ارزیابی و مقایسه‌ی بهتر را ، فراهم می‌کند.

وی از حضور شرکت‌های تخصصی مطرح برای اولین‌ بار در کشور که در زمینه‌ نوآوری در املاک فعالیت می‌کنند، خبر داد و افزود : این نمایشگاه بستری است تا دست اندرکاران املاک کشور روشهای فروش و یا تامین تجهیزات لازم برای عرضه واحدهای مسکونی ارائه کنند.

وی با اشاره به حضور دستگاه‌های دولتی و خصوصی در این نمایشگاه اظهار کرد: به دلیل همکاری این دو بخش، بازار ملک و عرضه و تولید مسکن رونق می گیرد و باعث تعادل قیمتی می شود.

به گفته او بازار ملک بازار کم ریسک اما پرسودی است و طی سالهای اخیر ملک علاوه بر تامین نیاز مسکن و سرپناه جنبه سود آوری نیز به خود گرفته است.

رضائیان تاکید کرد: در حال حاضر در کشور به دلیل نبود روشهای مختلف فروش ملک، بسیاری سازندگان و انبوه سازان برای فروش املاکشان دچار مشکلاتی هستند.

وی دیگر هدف برگزاری نمایشگاه را ایجاد محیط ایده پردازی و بیان روش‌های مختلف در این امر عنوان کرد و گفت: نمایشگاه املاک و مستغلات فرصتی برای انبوه سازان و مردم فراهم می کند و با فرصت ایجاد شده در این نمایشگاه حتی املاک و زمین‌های آموزشی و ورزشی در اختیار مردم نیز عرضه و به صورت مشارکتی ساخت و ساز می‌شوند تا از سرمایه‌های مردمی در جهت بهبود اوضاع ملک نیز بهره گرفته شود.

دبير اجرايي اولين نمايشگاه املاک و مستغلات ايران اافزود: عرضه کنندگان و تقاضا کنندگان می توانند با حضور در این نمایشگاه با صرف کمترین هزینه در فضای رقابتی سالم فعالیت کنند چرا که عرضه کنندگان می توانند کالای مورد نظر با مبلغ در اختیار را با مشورت عرضه کنندگان تهیه کنند و عرضه کنندگان با کاهش هزینه تبلیغات می توانند ملکی با هزینه ساخت کمتر ارائه کنند.

رضائیان بیان کرد: امیدواریم این نمایشگاه فرصتی برای ایجاد و تسریع نقدینگی در زمینه ملک و عرضه آن شود و شاهد کاهش هزینه ساخت املاک باشیم.

این نمایشگاه از 26 تا 29 مهرماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاهها بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود

برچسب ها: مسکن ، نمایشگاه ، بازار ، املاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار