نشست مجمع انتخابات رئیس هیئت تنیس استان چهارمحال و بختیاری، به ریاست جهانگیر خبازی مدیرکل اداره ورزش و جوانان و با حضور اعضاء در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد و حمید فتح اللهی با کسب حداکثر آراء در سمت خود باقی ماند.

رئیس منتخب هیئت تنیس استان چهارمحال و بختیاری گفت: با کمک اعضاء هیئت تنیس این استان می توان با بهره گیری از نقاط قوت و شناسایی و برطرف نمودن نقاط ضعف، عملکرد بهتر و مطلوب تری نسبت به گذشته ارائه کرد.
حمید فتح اللهی، حضور در لیگ دسته یک تنیس باشگاههای کشور را نقطه قوت برای این رشته در استان چهارمحال و بختیاری دانست و افزود: باید با برنامه ریزی مطلوب زمینه را علاوه بر لیگ دسته یک برای حضور قدرتمند در لیگ برتر نیز مهیا کنیم.
وی، با تاکید بر گسترش این رشته در سطح استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: رویکرد فعالیت در هیئت تنیس این استان ابتدا در حوزه ورزش همگانی و سپس توجه به ورزش قهرمانی است، چرا که همگانی تر نمودن این رشته به شناخت استعدادها و در نتیجه قهرمان پروری می انجامد.
فتح اللهی، با کسب 17 رای موافق از مجموع  18 رای اخذ شده مجددا هدایت رشته ورزشی تنیس را در استان چهارمحال و بختیاری برای یک دوره 4 ساله بر عهده گرفت. /ب
برچسب ها: ابقاء ، رئیس ، هیئت ، تنیس ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.