کرمانشاه /

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از تأسیسات هسته ای فوردو بازدید کردند

نماینده مردم سرپل ذهاب، گیلان غرب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای این کمیسیون از سایت هسته ای فردو خبر داد و گفت: پیشرفت های هسته ای ایران و کوتاه نیامدن از حق مردم در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای در واقع ادامه راه شهداست.



عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به  گزارش باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از نمایندگان دیگر مجلس صبح امروز از سایت هسته ای فردو بازدید کردند.

فتح الله حسینی گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس با توجه به وظیفه ذاتی خود بررسی و رصد مسائل هسته ای کشور و فعالیت مراکز هسته ای ایران را در دستور کار دارد که بازدید صبح امروز نمایندگان مردم از تأسیسات فوردو در همین راستا بوده است.

حسینی افزود: دستاوردهای هسته ای جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا مخصوصا شهدای هسته ای کشور رو به رشد است و این پیشرفت ها در تأسیسات فوردو کاملا قابل مشاهده و آینده روشنی را پیش روی ما قرار داده است.

وی با اشاره به توانمندی نخبگان ایرانی در مسائل هسته ای گفت: ثبات قدم در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای و کوتاه نیامدن از حقوق ملت در واقع کوتاه نیامدن از خون شهداست که بدون تردید برای همیشه ادامه خواهد داشت./ش

برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، امنیت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.