در هفته چهارم لیگ دسته سوم کشور تیم فوتبال ذوب و فلزات بهار موفق شد به نخستین پیروزی خانگی خود دست پیدا کند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور تیم فوتبال ذوب و فلزات بهار موفق شد به نخستین برد این فصل خود دست پیدا کند.

شاگردان علی ضمیری‌کامل که در سه بازی قبلی خود دو تساوی و یک شکست را در کارنامه داشتند، برای برد در خانه و نخستین پیروزی این فصل خود هم‌قسم شده بودند و در نهایت موفق شدند نخستین سه امتیاز شیرین این مسابقات را دشت کنند.

در این بازی که در ورزشگاه جوانان شهرستان بهار انجام شد تیم ذوب و فلزات بهار از تیم البرز شهرداری همدان پذیرایی کرد که در نهایت با یک گل به سود میزبان به پایان رسید.

گل سه امتیازی این بازی را شهرام پیشخورد در دقیقه 60 برای ذوبی‌ها به ثمر رساند تا جمع امتیازات نماینده فوتبال استان همدان در لیگ دسته سه به عدد پنج برسد.

با کسب این پیروزی ارزشمند تیم ذوب و فلزات بهار در بین جدول 12 تیمی این گروه در بین هشت تیم بالانشین قرار گرفت و برای صعود و حداقل بقا در لیگ سه امیدوار شد.

در ادامه این مسابقات و در هفته پنجم تیم ذوب و فلزات بهار باید دوشنبه 15 مهر در شهرستان بانه کردستان به مصاف شهرداری این شهر برود.

شهرداری همدان دیگر نماینده فوتبال استان در لیگ سه عصر یکشنبه موفق شد در یک بازی نزدیک و خانگی با حساب چهار بر دو حریف خود آذر کوثر تبریز را با شکست بدرقه کند و وضعیت خود را در جدول این گروه بهبود ببخشد.

شاگردان هادی گل‌محمدی نیز باید در هفته پنجم دیدار خارج از خانه‌ای را تجربه کنند و برابر تیم بعثت کرمانشاه به میدان بروند.

هفته چهارم در رقابت‌های لیگ دسته سه برای نمایندگان فوتبال همدان خوش‌یمن بود و هر دو تیم شهرداری همدان و ذوب و فلزات بهار با شکست رقبای خود برای صعود یا حداقل باقی ماندن در لیگ دسته سوم امیدوار شدند./ج1

برچسب ها: فلزات ، لیگ ، ذوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.