بازيكن سرعتي زن تيم ملي واليبال ايران گفت: سالن مسابقات قهرماني آسيا به حدي ليز است كه بيشتر به درد اسكي مي خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، عادل غلامي اظهار داشت: در بازي نخست مقابل قزاقستان نسبتا خوب بازي كرديم اما بازي دوم خيلي ضعيف بود و كويتي ها چيزي براي ارائه دادن نداشتند. در مجموع اين دو مسابقه آسان بودند و بايد ببينيم در مراحل بالاتر چه شرايطي پيش مي آيد.

وي درباره حريفان بعدي ايران در رقابت هاي قهرماني آسيا گفت: اوايل مسابقه كره جنوبي و عراق را ديدم. عراق بهتر از قزاقستان و كويت به نظر مي رسد. سال گذشته در رقابت هاي باشگاه هاي آسيا هم با عراقي ها روبرو شديم كه تيم خوبي بود. در آن رقابت ها نماينده قزاقستان را نيز شكست دادند. كره جنوبي هم همواره يكي از قدرت هاي برتر آسيا بوده و هست و بازي سختي با اين تيم در پيش داريم اما اميدوارم از پس اين تيم ها برآييم.

غلامي خاطرنشان كرد: پنج تيم برتر آسيا شانس برابري براي رسيدن به قهرماني دارند و هر تيمي كه بيشتر تلاش كند و اشتباهات كمتري داشته باشد مي تواند روي سكوي نخست قرار بگيرد.

وي اظهار داشت: سالن حمدان سالن خوبي است اما كفپوش آن شرايطي دارد كه بيشتر به درد اسكي مي خورد. اميدوارم در روزهاي آينده شرايط بهتري پيدا كند چون در برخي مواقع دامنه حركتي ما را كم مي كند و باعث ترسيدن ما از حركت مي شود.

بازيكن سرعتي زن تيم ملي واليبال ايران درباره حضور ايراني ها در سالن مسابقات قهرماني آسيا گفت: اميدوارم حمايت مردم بيشتر شود و تعداد زيادتري از هموطنان با حضور در سالن از تيم ملي ايران حمايت كنند و بتوانيم همه حريفان را شكست دهيم./آق

برچسب ها: والیبال ، غلامی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار