امام جمعه شهر های پردیس و رودهن گفت: در منطقه کرشت در شهرستان پردیس فرستنده ماهواره نصب شده است ولی مردم در این منطقه فرستنده دیجیتال نداردو از مسئولان رسانه ملی درخواست داریم این مشکل را برطرف کنند .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:ما در شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف در شهرستان پردیس مسائل و کمبود هایی را که در حوزه فرهنگی در شهرستان وجود دارد را به صورت زیر بنایی مورد نقد و برر سی قرار می دهیم و راهکار هایی را برای رفع آنها اتخاذ می کنیم .

وی با اشاره به مشکل فرستنده دیجیتال در منطقه کرشت شهرستان پردیس تصریح کرد :در منطقه کرشت در شهرستان پردیس فرستنده ماهواره نصب شده است ولی مردم در این منطقه فرستنده دیجیتال ندارد و گیرنده دیجیتال در کرشت نایاب است و به اجبار مردم در این منطقه به سمت استفاده از ماهواره گرایش پیدا کرده اند .

امام جمعه شهر های پردیس و رودهن در ادامه این مطلب اضافه کرد :گرایش مردم به سمت استفاده از ماهواره خطر ناک است و خواسته ما از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اینست که سیستم دیجیتال منطقه کرشت شهرستان پردیس نصب شود تا در این رابطه نیاز مرد م با حمایت مسئولان رسانه ملی برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهارداشت :مشکلات فرهنگی در شهرستان پردیس با تقویت زیر ساخت ها در این شهرستان توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این منطقه در آینده ای نزدیک برطرف خواهد شد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.