حاشیه های بوکس تمامی ندارد. در جدیدترین مورد ملی پوشان جوان در بلا تکلیفی به سر می برند که به کدام یک از 2 تیم ملی تعلق دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، چند روز پیش بود که مسابقات قهرمانی کشور بوکس در رده سنی جوانان برگزار شد و قهرمانان در اوزان مختلف معین شدند.

مدتی بعد با مشخص شدن کادر فنی تیم ملی جوانان و بزرگسالان مشت زنانی نیز به تیم ملی جوانان دعوت شدند که طبیعی بود قهرمانان مسابقات کشوری نقش پر رنگی در لیست تیم ملی داشته باشند.

اما ظاهرا حالا بین 2 تیم ملی بوکس جوانان و بزرگسالان بر سر این ملی پوشان اختلافاتی است.

کادر فنی تیم بزرگسالان این جوانان را متعلق به تیم ملی بزرگسالان می داند و سرمربی تیم ملی جوانان نیز معتقد است این ملی پوشان در تیم ملی جوانان جای خواهند داشت. بهر حال اردوی تیم ملی جوانان از چند روز دیگر آغاز می شود.

مدیر تیم های ملی هم عنوان کرده که همه چیز بستگی به سن شناسنامه ای بوکسوران دارد و این سن مشخص می کند که ملی پوشان در کدام تیم قرار دارند.

اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان با سرمربیگری غلامرضا کریمی نیز بعد از مسابقات قهرمانی کشور در این رده سنی برگزار می شود.

به هر حال باید دید پس از احتساب سن این بوکسوران آن ها در چه رده سنی قرار خواهند گرفت. به خصوص اینکه در اسفند ماه نیز مسابقات قهرمانی جوانان و در آینده ای دورتر المپیک را در پی خواهیم داشت و تشخیص سن ملی پوشان و جای گیری آن ها در ترکیب تیم مناسب آنها از اهمیت زیادی برخوردار است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار