"مسعود ده نمكي" كه اين روزها درگير توليد پروژه‌ي تلويزيوني "معراجي‌ها" شده، در دوراهي رسانه ملي و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، كتاب‌شناسي اسارت به عنوان اثري كه به تازگي از زير قلم "مسعود ده نمكي" راه خودرا به سوي بازار پر فراز و نشيب ادبيات و كتاب باز كرده با قرارگيري در زمره‌ي يكي از جالب‌ترين آثار خلق شده در حوزه ادبيات اردوگاهي از نگاه صاحب‌نظران، براي رونمايي در تاريخ معين 11 مهر ماه سال جاري به واسطه‌ي آمادگي دو مكان فرهنگي، تالار وحدت و سالن همايش‌هاي صدا و سيما در دو راهي رسانه ملي و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي قرار گرفت. 

بنابراين گزارش؛ اثر "كتاب شناسي اسارت" به تمام كتاب‌هاي چاپ شده در حوزه اسارت پرداخته و كامل‌ترين كتاب شناسي اسارت بوده كه صفحاتش به اسكن طرح روي جلد 392 عنوان از 400 عنوان كتاب منتشر شده در حوزه ادبيات اردوگاهي تا به امروز منقش شده است. 

گفتني است؛‌ كه از چكيده‌ي كتاب‌هاي آمده در "كتاب شناسي اسارت" مي‌توان به بخش‌هايي از "پايي كه جا ماند"، "شن‌هاي سرخ تكريت"، "هزار و يك شب"، "مأموريت در خرمشهر"، "پرنده‌هاي كاغذي" و "اردوگاه مرسل" اشاره كرد. 

لازم به ذكر است؛ كه "كتاب شناسي اسارت" از دريچه‌ي نهاد كتابخانه‌هاي عمومي وارد بازار كتاب مي‌شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار