مربي تيم ملي کاناپولوي بانوان گفت: مطمئن هستم که با جوان گرايي در تيم ملي در اين دوره از رقابتهاي قهرماني آسيا مي توانيم به نتايج بسيار خوب و قابل توجهي دست يابيم.

جميله طهماسبي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر اردوي پنجم تيم ملي را پشت سر مي گذاريم و همه چيز مطابق با برنامه ريزيهاي از پيش تعيين شده دنبال شده و پيش مي رود.

با وجود اينکه امسال خيلي دير اين اردوها را شروع کرديم و شرايط با سال قبل بسيار متفاوت است ولي باز هم بازيکنان توانسته اند با دنبال کردن تمرينات استقامتي و قدرتي کاملا آماده پيش رفته و توانسته اند برنامه هاي مورد نظر را به مرحله اجرا در آورند.

مربي تيم ملي کاناپولوي بانوان افزود: يکي از کارهاي بسيار مهمي که در اين دوره از اردوها براي ملي پوشان انجام دادم به بحث شبيه سازي در مسابقات مربوط مي شود.

ما سعي کرديم با برگزاري مسابقاتي شبيه به آنچه که در مسابقات قهرماني آسيا انجام مي شود گروه، گروه کرده و با برگزاري مسابقات و ضبط فيلم از بازيها شرايط را شبيه به آنچه که در هندوستان رخ خواهد داد، کنيم.

طهماسبي تصريح کرد: بعد از مسابقات هم فيلم بازيها را براي ملي پوشان گذاشته و روي نقاط ضعف آنها تمرکز کرده و کار مي کنيم. اين شرايط باعث شده تا بتوانيم موفق به سرعت بخشيدن در برنامه هاي تيم ملي شويم و در عين حال وضعيت فني بازيکنان را بهبود بخشيم.

نکته جالب توجه و بسيار مهم ديگر در برنامه هاي مربوط به اردوهاي امسال به جوان گرايي در تيم ملي مربوط مي شود.

وي اظهار داشت: ما سعي کرديم با انتخاب برخي ملي پوشان از رده سني جوانان و فراهم کردن زمينه فعاليت شان در کنار بزرگسالان از نظر فيزيکي موقعيت تيم ملي را بهبود بخشيم. در حال حاضر کوچکترين بازيکن حاضر در تيم ملي متولد 1374 و بزرگترين آن متولد 1362 است. آنها در کنار هم خيلي خوب پيش رفته و توانسته اند توان و قدرتشان را خيلي خوب بکار گيرند.

طهماسبي گفت: من از رئيس فدراسيون قايقراني کمال تشکر را داشته و از اينکه وي با برنامه هايش زمينه فعاليت ما را بهتر از قبل فراهم کرده است احساس رضايت زيادي مي کنم./ مح

برچسب ها: اردوی ، پنجم ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار