سيد مهدي جعفري با حكم دبير هفته كتاب به عنوان مدير روابط عمومي و اطلاع رساني بيست و يكمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، سيد مهدي جعفري مدير روابط عمومي معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در حكمي به عنوان مدير روابط عمومي و اطلاع‌رساني بيست و يكمين دوره‌ هفته‌ كتاب جمهوري اسلامي ايران منصوب شد. 

بنابراين گزارش در بخشي از اين حكم آمده است: «با توجه به سوابق فرهنگي مرتبط جنابعالي و برابر هماهنگي به عمل آمده با معاونت محترم فرهنگي به موجب اين حكم به عنوان مدير روابط عمومي و اطلاع رساني بيست و يكمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران منصوب مي‌شويد. اميد است با حضور منظم در جلسات ستاد و بهره‌گيري از ظرفيت و توان همه رسانه‌هاي كشور و با همكاري همه‌جانبه با دبير هفته‌كتاب، شاهد برپايي با شكوه بيست و يكمين دوره اين فعاليت مهم در عرصه فرهنگ مكتوب كشور باشيم». 

پيش از اين نيز جعفري در حكمي جداگانه از سوي معاون امور فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به عنوان عضو ستاد اين دوره از هفته كتاب منصوب شده بود.
 
اين گزارش مي‌افزايد:جعفري مديريت روابط عمومي و اطلاع‌رساني بيش از پنج دوره‌ هفته‌ كتاب جمهوري اسلامي ايران را بر عهده داشته است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار