کارشناس داوری گفت: داوران فوتبال ما همه آبرودار، خانواده دار و اصیل هستند، این وصله ها به داوران نمی چسبد.

حمید خوشخوان کارشناس داوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من فکر نمی کنم این حرفها و مسائلی که دربارۀ وضعیت داوری به وجود آمده درست باشد و حقیقت داشته باشد.

داوران همه بی نظیر و بی غرضند

 وي ادامه داد:یک داور در بازی بدون هیچ گونه قصد و غرضی مادی سوت می زند و محال است به خاطر مادیات دست به چنین کاری بزند.
البته باید بگویم مربیان هم حق دارند، اعتراض کنند. یک هفته برای بازی زحمت می کشند و توقع ندارند هنوز بازی شروع نشده چنین اتفاقی برایشان رخ دهد.
بالاخره داور مسابقات امکان دارد یک صحنه را ببیند و یک صحنه را نبیند و فوتبال پر از این صحنه هاست. داور ممکن است همیشه مرتکب خطا شود.

خدا را شاهد می گیرم که داوران پاک و سالم هستند.

 وي افزود:قهرمانی هم در این مورد مرتکب خطا شد و از روی اشتباه آن تصمیم را گرفت، نباید این چنین با او رفتار کرد. هیچ داوری برای مسائل مالی این کار را نمی کند.اتهامات وارد شده به جامعه ی داروی دروغ است و پیگیری این مسائل به هیچ جا نمی رسد.
ما کاری نکردیم که مستحق چنین برخوردهایی باشیم.

اگر مشکلات مالی داوران حل شود دیگر کسی جرعت نمی کند به آنها افترا بزند

 خوشخوان افزود:این همه هزینه های گزاف خرج فوتبال و بازیکنان می کنند اما حالا که داوران حرفه ای شده اند فقط ماهی 500 هزار تومان دستمزد می گیرند.
این مبلغ واقعاً در مقابل زحمتی که می کشند ناچیز است. من تمام این اتهامات را 100 درصد رد می کنم. اطمینان می دهم این حرفها به هیچ نتیجه ای نمی رسد. داوران فوتبال ما پاک و به دور از این اتهامات هستند./با
برچسب ها: فوتبال ، داوران ، اتهامات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۳:۵۸ ۰۹ مهر ۱۳۹۲
چرا خداراقسم میخوری
آخرین اخبار