مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی آذربایجان شرقی از آمادگی این شرکت جهت حمایت از سرمایه گذاران در جهت ایجاد جایگاه های سوخت در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،جلال الدین مراد در آیین افتتاح جایگاه سوخت اهر گفت: منطقه ارسباران و شهرستان اهر به جهت موقعیت ویژه گردشگری و ارتباط بین استان آذربایجان شرقی و اردبیل و مناطق مرزی یکی از شهرستان هایی است که ایجاد این جایگاه ها می تواند به توسعه منطقه کمک شایانی نماید و دراین راستا این شرکت آمادگی دارد به متقاضیان ایجاد جایگاه کمک نماید.

وی، گفت: استان آذربایجان شرقی از نظر ایجاد جایگاه های بنزین و CNG رتبه سوم کشور را دارا می باشد و هم اکنون 139 جایگاه در سطح استان به شهروندان و عموم مردم در اقصی نقاط آذربایجان شرقی خدمات ارائه می نماید که با افتتاح این جایگاه تعداد جایگاه های فعال استان به یکصد و چهل جایگاه افزایش یافته است.

این مقام مسئول تعداد جایگاه های فعال شهرستان اهر را 6 جایگاه اعلام کرد و افزود: به جهت پیگیری مسئولین شهرستان و استقبال سرمایه گذاران و ظرفیت بالای منطقه آمادگی داریم این رقم را افزایش دهیم.

وی، در پایان از تلاش های انجام شده مسئولین شهرستان و حمایت های بی دریغ فرماندار اهر و سایر مسئولین که در راه اندازی این جایگاه و حل مشکلات آنها نهایت همکاری را داشتند تشکر و قدردانی است.

مراد، در پایان در خصوص راه اندازی فاز دوم این جایگاه و تجهیز به CNG نیز گفت: اعطای مجوز این طرح نیز در اولویت این شرکت قرار می گیرد تا در اولین فرصت تمهیدات لازم جهت راه اندازی فاز دوم آن نیز محقق شود./س

برچسب ها: سرمایه ، شرکت ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.