نخستین همایش مربوط به نقش شرکت‌های تأمین سرمایه در بازار سرمایه کشور سه‌شنبه 14 آبان ماه 92 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،بهروز خدارحمی دبیر همایش با اعلام این خبر گفت: این همایش تحت عنوان ((بانکداری سرمایه‌گذاری و صنعت اوراق بهادار)) برای نخستین بار با حضور شرکت‌های تأمین سرمایه فعال در بازار سرمایه کشور و ارکان بازار برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش گفت: این کنفرانس در راستای آگاهی فعالان اقتصادی کشور در خصوص آشنایی با کسب و کار تأمین سرمایه‌ها، انواع روش‌های تأمین مالی و دریافت پیشنهادات برای توسعه ابزارهای تأمین مالی جدیدی که در سایر کشورها به کار می‌رود برگزار خواهد شد.

دبیر نخستین همایش بانکداری سرمایه‌گذاری و صنعت اوراق بهادار با اشاره به اینکه برگزاری این کنفرانس منجر به هم‌اندیشی بیشتر در زمینه فعالیت‌های مختلف بانکداری سرمایه‌گذاری در کشور خواهد شد افزود: پیش‌بینی می‌شود اساتید وپژوهشگران حوزه مالی با حضور در این همایش به ارائه دیدگاه‌های خود بپردازند و ارتقا فعالیت‌های بانکداری سرمایه‌گذاری را فراهم نمایند.
انتهاي پيام/

برچسب ها: بورس ، صنعت ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار