نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: زمينه كار و تلاش براي دولت تدبير و اميد و مجموعه مديران نظام بيش از هر زمان ديگري در كشور فراهم است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  غلام رضا تاجگردون در جمع مردم باشت گفت: با تدبير ، برنامه ريزي و تلاش مضاعف مي توان مسايل و مشكلات كشور را برطرف كرد.
وي بيان كرد: دولت تدبير و اميد مي تواند گام هاي مهمي براي كاهش مشكلات بخش توليد و نيز رونق اقتصادي كشور بردارد.
تاجگردون گفت: مشكلات و نارسايي هايي كه در حوزه اقتصادي كشور وجود دارد با تدبير و هماهنگي دولت و مجلس قابل حل است.
نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي به همدلي و همفكري دو قوه مقننه و مجريه اشاره كرد و گفت: اين دو قوه با همفكري و هم انديشي مي توانند چرخ هاي اقتصادي كشور را در مسير رشد و بالندگي قرار دهند.
وي با اشاره به اينكه كشور در شرايط نامناسب اقتصادي قرار داد افزود: امروز همه واقفند اقتصاد كشورمان بشدت بيمار و در تحريم بسر مي برد.
تاجگردون بيان كرد: براي خارج شدن از اين بن بست اقتصادي بايد از سوي متوليان امر فضايي ايجاد شود تا سرمايه گذاران بتوانند در كشور سرمايه گذاري كنند.
نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي افزود: سرمايه‌هاي داخلي در حوزه‌هاي مختلف از جمله معدن، نفت، گاز، پتروشيمي، كشاورزي، حمل و نقل موجب پيشرفت خواهد شد.
وي گفت: آمار بيكاري در شهرستان هاي باشت و گچساران بالاست و تمام توان خود را براي رفع اين معضل اجتماعي انجام خواهيم داد.
نماينده گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: خيلي از پروژه ها در كشور و استان تعطيل است در حالي كه پروژهاي عمراني گچساران و باشت از جمله پترو شيمي و كارخانه ماشين سازي تعطيل نيست./س
برچسب ها: دولت ، تدبیر ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.