هفته دوم مسابقات ليگ آزادگان عصر امروز (دوشنبه) در شهرهاي مختلف كشور پيگيري خواهد شد كه در يكي از ديدارهاي حساس گروه دوم، داماش ايرانيان صدرنشين فعلي گروه به مصاف راهيان كرمانشاه خواهد رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

اين ديدار در حالي برگزار مي شود كه داماش به دنبال دومين پيروزي پياپي خود است و راهيان نيز به دنبال كسب سه امتياز اين بازي است تا بتواند چهره يك مدعي را به خود بگيرد.
تيم راهيان مطمئنا براي مسابقه برابر داماش كار سختي را پيش رو خواهد داشت، چرا كه بخوبي از قدرت حريف خود آگاه است، حريفي كه توانست در هفته اول مسابقات تيم مدعي و صاحب نام پيكان را در خانه اش دو بر صفر شكست دهد و بهترين نتيجه گروه دوم در هفته اول را كسب كند.
نماينده كرمانشاه نيز در خانه نتوانست از پس حريف شمالي خود سايپا برآيد و به تساوي يك بر يك مقابل اين تيم بسنده كرد تا در همين هفته نخست و در خانه دو امتياز حساس را از دست بدهد.
راهيان كه هنوز سرمربي ندارد مطمئنا براي آنكه در ادامه رقابت ها با روحيه در ميدان حاضر شود و ساير حريفان روي آن به عنوان يك مدعي حساب كنند چاره اي ندارد مگر اينكه در اين ديدار خارج از خانه به پيروزي دست يابد تا به نوعي جبران تساوي هفته پيش خود نيز كرده باشد.
راهيان كرمانشاه فصل گذشته از سه بازي اول خود ۹ امتياز كسب كرد و توانست در پايان رقابت هاي نيم فصل اول عنوان نايب قهرماني را كسب كند، روندي كه اگر در نيم فصل دوم نيز ادامه مي يافت منجر به صعود قاطعانه اين تيم به مسابقات ليگ برتر مي شد.
با تمام اين تفاسير بايد منتظر ماند و ديد كه تيم راهيان برابر ميزبان پرقدرت خود چه نتيجه اي كسب مي كند و آيا مي تواند به يك پيروزي شيرين و حساس خارج از خانه دست يابد يا اتفاقت طور ديگري رقم مي خورد.
ديدار تيم هاي راهيان كرمانشاه و داماش ايرانيان ساعت
۱۵:۱۵ دقيقه دوشنبه در ورزشگاه صنايع دفاع تهران برگزار خواهد شد./ب

برچسب ها: مصاف ، داماش ، راهیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.