فرماندار شهرستان نمین گفت: مجتمع خدماتی ـ رفاهی بین‌راهی نمین در روزهای آینده افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سیدتقی دریتیم امروز در مراسم گرامیداشت هفته گردشگری که چهارمین روز این هفته به نام «گردشگری، خانواده و معنویت» نامگذاری شده است، در مراسم تجلیل از فعالان این‌ حوزه اظهار داشت: صنعت گردشگری امروز به پردرآمدترین صنعت دنیا تبدیل شده است به طوری که بسیاری از کشورهای پیشرفته و در حال توسعه از این منبع در‌آمدها منافع خوبی را به دست می‌آوردند.

وی با بیان اینکه کشورمان و استان اردبیل از مستعدترین مناطق برای توسعه صنعت گردشگری و توریسم است، تصریح کرد: این صنعت می‌تواند به منبع عظیم تحولی در منطقه تبدیل شود به طوری که نباید گردشگری استان اردبیل را محدود به سرعین بدانیم بلکه در سایر مناطق این ظرفیت‌ها ظرفیتی بی‌نظیر و تمام‌نشدنی است.

فرماندار نمین وجود تفرجگاه‌ها و مناطق نمونه گردشگری در نمین را به مانند فندقلوی نمین و گردنه حیران و زیبایی‌های طبیعت را یادآور شد و گفت: ما به جد از سرمایه‌گذاران در این بخش حمایت می‌کنیم و معتقدیم بهره‌وری بالا در این صنعت می‌تواند کشور ما را از تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی در امان نگه دارد.

دریتیم صنعت گردشگری را پاک‌ترین و پردرآمدترین و پر اشتغال‌ترین صنعت دنیا برشمرد و خاطرنشان کرد: در این صنعت آنچه حرف اول و آخر را می‌زند سرمایه‌گذاری در مناطق خدادادی و بهره‌گیری از این توان بالقوه است که می‌تواند به بالفعل تبدیل شود.

وی در ادامه حضور بیش از 60 هزار گردشگر را در نیمه اول امسال در شهر فرهنگی و ارزشی نمین با جاذبه‌های متنوع طبیعی و تاریخی یادآور شد و عنوان کرد: به همین مناسبت تلاش می‌کنیم تا با راه‌اندازی مجتمع خدماتی - رفاهی بین‌راهی در نیمه دوم سال بتوانیم گردشگران بی‌شماری را جذب منطقه کنیم/س.

برچسب ها: نمین ، حضور ، گردشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.