عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس لغو همه تحریم ها بدون پیش شرط را در وهله اول بهترین فرصت برای "راستی آزمایی" آمریکایی ها دانست

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد

 

 

محمد صالح جوکاربااشاره به فصل جدیدی از روابط ایران و آمریکا که در پی سفر رئیس جمهور به سازمان ملل آغاز شده است اظهارداشت:به طور کلی حضور و نطق دکتر روحانی در سازمان ملل خوب بود و توانست در تحقق حقوق مردم ایران و مواضع نظام جمهوری اسلامی به خوبی مطالب خود را بیان کند.

محمد صالح جوکار افزود: این اظهارت، دروغی بود که آمریکایی ها در صدد بودند با این وانمود علاوه بر حفظ پرستیژ، خود را در نظام بین الملل تبرعه کنند چراکه برای آمریکا دشوار است اعلام کند اوباما درخواست مذاکره تلفنی با ایران را داده است.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول مدت سفر دکتر روحانی به نیویورک، آمریکایی ها تلاش هایی زیادی برای برگزاری نشست با ایران داشته اند اما رئیس جمهور ایران قبول نکرد است اذعان داشت:  اعلام اینکه درخواست مذاکره از جانب ایران بوده نشان از تدبیر دروغ  در سیاست آمریکا و بی اعتمادی آن ها نسبت به ایران است.

وی ادامه داد: آمریکا در پی حوادث اخیر بین‌المللی و منطقه‌ای از جمله موضوع سوریه به این نتیجه رسید که جایگاهشان در دنیا به خطر افتاده است بنابراین دست یاری به سوی ایران دراز کردند/س

 
برچسب ها: ایران ، و ، امریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.