نماینده نیروی هوایی ارتش در سازمان موزه دفاع مقدس کشور گفت: شهید خلبان غفور جدی از افتخارات نیروی هوایی است که سلحشوری‌های او در تاریخ این مرز و بوم ماندگار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ امیر سرتیپ حسین چیت‌فروش دیروز در مراسم رونمایی از یادمان شهید غفور جدی در اردبیل اظهار داشت: شهید جدی زمانی که در آمریکا در حال تحصیل بود مسئولان آمریکایی خواستار استخدام وی در نیروی هوایی آمریکا بودند ولی این فرزند دلیر ایران اسلامی هرگز تن به خواسته استکبار نداد.

وی گفت: ما امروز شاهد جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های فرزندان دلیر این مرز و بوم هستیم که ادامه‌دهنده راه شهدایی همچون جدی‌ها هستند.

چیت‌فروش نیروی هوایی را نیروی مقتدر و با صلابت در عرصه‌های مختلف اعلام کرد و افزود: نیروی هوایی در دوران سلحشوری‌های این ملت از خود جانفشانی‌های بیشماری را نشان داده و شهدای زیادی را نیز تقدیم انقلاب کرده است تا همه دنیا بداند جمهوری اسلامی ایران همیشه به وجود فرزندان غیرتمندش می‌بالد.

نماینده نیروی هوایی ارتش در سازمان موزه دفاع مقدس کشور در ادامه خاطر نشان کرد: امروز کفر جهانی با تمام داشته‌های مادی به مبارزه با انقلاب اسلامی به پا خاسته و آن چیزی که راه را به پویندگان حقیقت نشان می‌دهد، راه عزتمند شهدا هستند.

چیت فروش افزود : شهدای ما در این گمراهی نوین بشر مانند نور خورشید عزت،‌ سعادت و مسیر را به انسان‌ها نشان می‌دهند و این افتخار نصیب ملت ایران شده که قدر این سرمایه‌های عظیم معنوی را بدانند.

وی بیان کرد: انعطاف‌پذیری و قدرت بازدارندگی از مشخصه‌های نیروی هوایی است و دشمنان ما از این توان و صلابت ما در حیرت و تعجب هستند.

نماینده نیروی هوایی ارتش در سازمان موزه دفاع مقدس کشور در ادامه با یادآوری اینکه نیروی هوایی یک نیروی تاکتیکی است که سرعتی چند برابر سرعت واقعی دارد، تصریح کرد:‌ این نیرو دارای قدرتی کوبنده و انعطاف‌پذیری واقعی است.

چیت فروش گفت: ‌امروز یک مقطع تاریخی در نظام جمهوری اسلامی ایران و یک روز استثنایی برای اردبیل است که همیشه در تاریخ باقی می‌ماند/س.

برچسب ها: اردبیل ، نیروی ، هوایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.