مشاور وزیر در امور زیر بنایی و اقتصادی گفت: داشتن نگرش اقتصادی در همه حوزه ها می تواند کمک شایانی به چگونگی اثر بخشی هزینه کرد منابع سلامت کند.

 به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ دکتر داوود دانش جعفری  مشاور وزیر در امور زیر بنایی و اقتصادی وزارت بهداشت امروز 8 مهر در مراسم معارفه خود گفت: امروز بحث اقتصاد و مدیریت در دنیا به وسیله، تبدیل شده است و یک حرفه جدا نیست لذا هر کسی از حرفه مدیریت بهره مند باشد، می تواند در حوزه کاری خود موفق تر عمل کند .

وی ادامه داد: درخواست من از دانشگاهیان این است که دست كم واحد اقتصاد مدیریت را  در رشته علوم پزشکی وارد کنند تا پزشکان با مدیریت اقتصاد آشنا شوند.

وی با بیان اینکه با علاقه وارد اين حوزه شده است، اظهار کرد: بايد چگونگی هزینه کرد منابع سلامت برای اثر بخشی مهمترین  هدف باشد و داشتن نگرش اقتصادی در همه حوزه ها می تواند ما را به اهدافمان برساند.

دانش جعفری افزود: نکته مهم این است كه مسائل و مشکلات سلامت بسیار زیاد است و اداره این حوزه با این وضع امکانپذیر نیست ،بنابراین باید کاری کرد که با هوش و ابتکار بالایی که در نظام سلامت وجود دارد خدمات مورد نیاز مردم انجام و ایجاد شود و ساختار نوینی که بتواند حل این مشكلات را تضمین کند، به وجود آوریم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار