مدیر کل دفتر طرح و برنامه درسی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از برگزاری جلساتی با سازمان بورس در راستای تدوین و بازنگری استانداردهای آموزشی و سرمایه سازی جهت ارتقای آموزش شاغلان خبر داد.

علی موسوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: در راستا تدوین و بازنگری استانداردهای آموزشی مطابق با نیازهای واقعی بازار کار و بستر سازی جهت ارتقای آموزشی شاغلان و ایجاد مهارت در افراد جویای کار در بخش بازار سرمایه با مشارکت و آموزش در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سازمان بورس جلساتی به منظور همکاری و مشارکت بیشتر برگزار شده است.
 
 وی افزود: این جلسات در پی رایزنی های صورت گرفته میان در نهاد مذکور و با حضور مدیر کل آموزش  فرهنگ سازی و کارشناس کمیته راهبردی آموزش بازار سرمایه وابسته به سازمان بورس و اوراق و همچنین مدیر کل  و رئیس کمیته آموزش های  تخصصی امور اداری و مالی و بازرگانی دفتر طرح و برنامه های درسی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در دفتر  طرح و برنامه های درسی برگزار می شود.
 
 مدیر کل دفتر طرح و برنامه های درسی سازمان آموزش  فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: در این جلسات نقطه نظرات در خصوص نحوه همکاری  و برخورداری از امکانات موجود در دوسازمان و همچنین اهداف و فرآیند تدوین و بازنگری استانداردهای آموزش و لزوم نیاز سنجی در شناسایی عناوین پیشنهادی  مورد بررسی قرار می گیرد. /
 
 

برچسب ها: سازمان ، بورس ، فنی ، حرفه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار