نخستين همايش و نمايشگاه تخصصي اكتشاف، استخراج و فرآوري فلزات غيرآهني با همكاري وزارت صنعت، معدن و تجارت از امروز در تهران برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ اين همايش و نمايشگاه به منظور کمک به تحقق اهداف يربنايي بخش معدن كشور و ايجاد تعامل ميان مديران، دست اندركاران، استادان دانشگاه، مديران بخش هاي دولتي و خصوصي، شركت هاي داخلي و نمايندگي هاي خارجي فعال در اين حوزه برگزار مي شود.

تكميل زنجيره توليد فلزات غيرآهني براي دستيابي به محصولات و خدمات با ارزش افزوده بالاتر ، توسعه سرمايه گذاري و رفع موانع در حوزه معادن و صنايع فلزات غيرآهني و افزايش توليد مواد معدني مورد نياز واحدهاي توليدي به صورت مستمر از اهداف برگزاري اين همايش است.

توسعه صنايع پايين دستي فلزات غيرآهني به منظور افزايش صادرات و انتقال و ارتقاء دانش و فناوري و توسعه تكنولوژي ساخت داخل با رويكرد بومي نيز از ديگر اهداف برگزاري اين همايش و نمايشگاه است.

محورهاي اصلي اين همايش نيز شامل هم انديشي و هم افزايي دانش توليد فلزات غيرآهني ، افزايش صادرات فلزات غيرآهني با ارزش افزوده بيشتر و افزايش كمي و كيفي عمليات اكتشاف، استخراج و توليد فلزات غيرآهني است.

يادآور مي شود نخستين همايش و نمايشگاه تخصصي فلزات غير آهني از 8 تا 10 مهر در محل هتل المپيك تهران برگزار مي شود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار