در سطح کارشناسی ارشد برای تربیت متخصصان و علاقه مندان که امکان حضور در دانشگاه را ندارند و همچنین ایجاد 39 دوره بین رشته ای و بین دانشکده ای از سال 84 تاکنون است.

علیرضا رهایی، رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر در گفتگو با خبرنگاردانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر شدن یک ارزش است چرا که این دانشگاه از برنامه های بسیار قوی برخوردار است.

وی در خصوص ایجاد دوره های مجازی دانشگاه صنعتی امیر کبیر گفت: ایجاد 30 رشته الکترونیکی در سطح کارشناسی ارشد برای تربیت متخصصان و علاقه مندان که امکان حضور در دانشگاه را ندارد و همچنین ایجاد 39 دوره بین رشته ای و بین دانشکده ای از سال 84 تاکنون است.

رهایی به اهم دستاوردهای آموزشی اشاره کرد و گفت: جذب حمایت دانشجویان ممتاز و جلوگیری از فرار مغزها با امکان ادامه تحصیل جهت نخبگانی در سطوح بالاتر تحصیلی بدون آزمون ورودی و همچنین تجهیز و بروز رسانی کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشگاه و نیز به روز رسانی پورتال آموزشی و امکان استفاده از سیستم WIRELESS جهت اتصال به اینترنت در فضای دانشگاه را یادآور شد.

نوآوری در دوره های آموزشی سال 1392
رهایی در خصوص کارشناسی ارشد در سال 92 گفت: مهندسی حمل و نقل ، مهندسی شیمی، جداسازی و طراحی فرآیند، مهندسی شیمی، پدیده های انتقال، مهندسی شیمی، ترموسینتیک و کاتالیست، مهندسی سیستم های سلامت، مدیریت پروژه، تجهیزات نفت، مهندسی اطلاعات پزشکی را یادآور شد./ح



برچسب ها: دانشجو ، دانشگاه ، دکتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.