شماره بیست و پنجم گاهنامه «ساعت صفر» با صاحب امتیازی موسسه آینده روشن (پژوهشگاه مهدویت) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ساعت صفر در شماره بیست و پنجم به مدیر مسئولی سید مسعود پور سید آقایی، سردبیری سید علی پور طباطبایی در مهر ماه سال جاری منتشر و روی گیشه‌های مطبوعات قرار گرفت.

«هنوز هم معجزه اتفاق می‌افتد؟»، «اخبار مهدویت»، «مناسبات ماه مهر»، «دکتر عباس زریاب خوبی که بود؟»، «معرفی کتاب»، «ستاره‌ای از شهر حله»، «کانون مفتاح حلقه وصل نوجوانان با مسجد مقدس جمکران»، «بار دیگر شهری که دوست داشتم»، «حصر آبادان باید شکسته شود»، «سردار عصار، می‌خواهیم دانشجویی منتظر تربیت کنیم» از جمله مطالبی است که در این شماره از ساعت صفر می‌خوانیم.

بخش دیگری از این گاهنامه که به شعر اختصاص دارد در آن شعرهایی مانند «بت شکن بزرگ تاریخ»، «اشراق آسمانی»، «طرحی دوباه می‌کشم از ابتدای تو»، «بیت حمد»، «روضه خوان تنگ غورب منا» به چشم می‌خورد.

در بخش داستان مهدویت نیز «داستان آن زن»، «گزارشی از نخستین گردهمایی فعالان مهدویت» وجود دارد که مخاطبان را برای خواندن این مطالب جلب می‌کند.

در بخش راهیافتگان نور نیز به «روزنامه نگاری که مسلمان شد»، «شیطان در ادیان و اساطیر»، «عرفه؛ نجوای نیازمند با نیاز»، «مروری بر کلیات دعای عرفه»، «آشنایی با کارگاه‌های آموزشی خانه موعود و تجلی اسلام در حج» اشاره شده است.

علاقه‌مندان به بخش وبلاگستان مهدویت نیز روزهای سرد وبلاگستان فارسی زبان در راه است و مرکز مجازی مهدویت جایی برای آشتی با امام عصر (عج) را دنبال می‌کنند.

سینما که آخرین بخش این گاهنامه است به بیان مطلبی با عنوان «این تصویر واقعی امام زمان است» و «تحلیلی بر فیلم آپو کالیپتو» می‌پردازد.

مخاطبان این گاهنامه برای دریافت اشتراک می‌توانند با شماره 025-37840902 موسسه آینده روشن تماس بگیرند./س

برچسب ها: قم ، انتشار ، گاهنامه ، ساعت ، صفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.