به همت محققان و پژوهشگران مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نسخه جدید نرم‌افزار جامع تفاسیر نور برای عرضه به علاقه‌مندان در فروشگاه اینترنتی مرکز نور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، نرم افزار جامع تفاسیر نور(2.5) که به صورت یک دائره‌المعارف چند رسانه‌ای تدوین شده است در قالب چهار حلقه DVD از سوی مرکز نور تولید و در چرخه فروش مجازی قرار گرفت.

این نرم افزار نسخه جدید و به روز شده جامع تفاسیر دو و یک (1/2) است که از نظر محتوایی متنوع‌تر و دارای برنامه‌هایی جامع‌تر است.

از قابلیت‌های این نرم افزار می‌توانیم به سه بخش کلى «قابلیت‌های متنی»، «قابلیت‌های صوتی» و «نرم‌افزار فشرده آموزشی» اشاره کنیم.

متن کامل این نرم افزار دارای 446 عنوان کتاب در 2 هزار و 65 جلد است که متن کامل قرآن کریم، 341 عنوان تفسیر فارسی و عربی، 23 ترجمه فارسى، 47 ترجمه در قالب 25 زبان از جمله انگلیسى، روسی، آلمانی، اردو، فرانسوی، ترکى، مالایى و... است که بعضی از زبان‌ها دارای چند ترجمه هستند.

در بخش زبان‌های خارجی این نرم افزار می‌توان به 10 ترجمه انگلیسی، چهار ترجمه روسی، 6 ترجمه آلمانی، سه ترجمه اردو و سه ترجمه فرانسوی اشاره کرد.

متن کامل چهار عنوان تفسیر انگلیسى در 30 جلد تفسیر المیزان، تفسیر نمونه، تفسیر دارالقرآن و میر احمد على، هفت فرهنگ ‏نامه قرآنى و 20 لغتنامه با قابلیت جست و جو در کتابخانه، سه نوع آوانگاری انگلیسی قرآن کریم و... در دسترس علاقه‌مندان در این نرم افزار قرار دارد.

علاقه‌مندان برای دسترسی به این نرم افزار می‌توانند به نشانی اینترنتی http://www.noorshop.ir مراجعه کنند./س

برچسب ها: قم ، عرضه ، نسخه ، جدید ، نرم ، افزار ، جامع ، تفاسیر ، نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
عبد الناصر
۱۴:۲۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
همین نسخه را میخوام