عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس از تعیین اعضای هيئت تحقیق و تفحص از شرکت ملی مس و بررسي لایحه اصلاح قانون بودجه 92 در جلسه عصر روز گذشته اين کميسيون خبر داد.

 سيدهادي حسيني نماينده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و جويبار در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در تشريح جلسه عصر روز گذشته، يکشنبه(7مهرماه) کميسيون صنايع و معادن اظهار داشت: در اين نشست اعضاي هيئت تحقيق و تفحص از شرکت ملي مس مشخص شدند.

وي در ادامه افزود: آقايان داریوش اسماعیلی، موید حسینی صدر، محمدرضا خان‌محمدی خرمی، الیاس طاهری، هادی حسینی، عنایت الله هاشمی، الله وردی دهقانی، نادر قاضی پور، حسین آذین، حسین فتاحی و محمد اسماعیل سعیدی یازده نفری هستند که به عنوان اعضای تحقیق و تفحص از شرکت ملی مس مشخص شدند.

عضو کميسيون صنايع و معادن اظهار داشت: همچنين در اين جلسه، لایحه اصلاح قانون بودجه سال 1392 نیز مورد بررسی قرار گرفت که نمايندگان با بخشي از پيشنهاد دولت در اصلاحيه لايحه بودجه مخالفت کردند.

حسيني تصريح کرد: بر اساس اين لايحه دولت پيشنهاد داده بود بيش از 10درصد اجازه جابجايي در سرفصل‌هاي بودجه را داشته باشد که پيشنهاد حذف اين اصلاحيه در کميسيون به تصويب رسيد.

انتهاي پيام/  

برچسب ها: کمیسیون ، بودجه ، مس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار