حسین شمس رسما به عنوان مدیر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در تمرینات این تیم به بازیکنان و کادر فنی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دومین جلسه تمرین بازیکنان تیم فوتسال ماهان تندیس قم بعد از بازی هفته چهارم این تیم با تیم تاسیسات دریایی تهران عصر   یکشنبه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد.

در حالی که بازیکنان تیم فوتسال ماهان تندیس قم با لباس‌های یک دست در وسط سالن حیدریان مشغول گوش دادن به نکات فنی از سوی سیدوحید غیاثی مربی این تیم بودند، ناگهان مدیرعامل و دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس قم همراه با مدیر فنی جدید این تیم وارد سالن شدند.

شمس: من به قم برنگشته‌ام، بلکه من یک قمی هستم

مدیر فنی جدید تیم فوتسال ماهان تندیس قم نیز دیگر شخصیتی بود که در ادامه توضیحاتی در حضور همگان در خصوص دلایل حضورش در قم ارائه کرد، و عنوان داشت: من قم را شهر خودم می‌دانم و به اینجا آمدم که به تحقق هدف مهمی که باشگاه ماهان تندیس قم دارد، کمک کنم.

وی عنوان داشت: این دومین حضور من در شهر مقدس قم است و من به قم برنگشته‌ام بلکه من یک قمی هستم و خاطرات بسیار خوبی از قم دارم، در قم نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال را کسب کرده و به تیم ملی راه یافته‌ام و حالا آمده‌ام که انتظار قمی‌ها از تیم فوتسال ماهان تندیس قم که موفقیت در لیگ برتر است را محقق کنیم.

جدال ماهان تندیس قم با هلال احمر آذربایجان شرقی این هفته در قم

بلافاصله بعد از برگزاری مراسم معرفی حسین شمس به عنوان مدیر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم وی در کنار سیدوحید غیاثی و حسین صبوری مربیان این تیم، نظاره‌گر نحوه انجام تمرینات تیم فوتسال ماهان تندیس برای بازی روز پنجشنبه این هفته با تیم فوتسال هلال احمر آذربایجان شرقی شد.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته پنجم از دور رفت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 و 30 دقیقه عصر روز پنجشنبه یازدهم مهر ماه در دیداری خانگی پذیرای تیم هلال احمر آذربایجان شرقی خواهد بود./س

برچسب ها: قم ، حسین ، شمس ، رسما ، مدیر ، فنی ، ماهان ، تندیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.