اعضای تیم فوتبال استقلال در حالی از اعضای تیم اف.سی سئول استقبال کردند که در اولین اقدام پس از حضور این تیم زمین تمرین مهمان را تغییر دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم فوتبال استقلال برای مقابله با این تیم به شرایط خاص نیاز دارند زیرا برای حضور در فینال مسابقات به پیروزی پر گل در تهران نیاز است و از طرفی اعضای تیم حریف توانستند در کره، بدون دریافت گل استقلال را با شکست رو به رو کنند، اما آبی ها امیدوار هستند که در تهران با شرایط خاص رو به رو شوند و از طرفی هواداران این تیم تحت حمایت جدی قرار گیرند تا بتوانند به فینال برسند.

اعضای تیم استقلال به همین دلیل از هواداران تیم خود خواستند تا در روز بازی آنها را تحت حمایت جدی و همه جانبه خود قرار دهند تا آنها با روحیه کامل برای بازی کردن مقابل حریف خود آماده شوند و بتوانند با پیروزی از زمین مسابقه خارج شوند.

اما از طرف دیگر اعضای تیم استقلال قرار بود زمین شماره 2 آزادی را در اختیار کره ای ها قرار دهند تا تمرینات خود را در آنجا انجام دهند، اما شرایط تغییر کرد و استقلال کمپ بازی ها را نیز در اختیار اف.سی کره قرارداد تا اعضای این تیم نیز مانند استقلال در این زمین تمرین کنند و جلسه پایانی تمرین خود را در زمین اصلی آزادی برگزار کنند. اما کره ای ها ترجیح دادند که زمین شماره 2 آزادی تمرینات را برگزار کنند.

*منتظری به جای ساموئل به قلعه نوعی پیشنهاد شد

اعضای کادر فنی تیم استقلال برای اعلام و انتخاب اعضای تیم دچار مشکلاتی شدند زیرا چندیست با کمبود بازیکن آماده رو به رو هستند.

امیر قلعه نوعی با محرومیت 2 مهره اصلی خود مواجه شده است و این مشکل وضعیت را برای وی در دیدار بسیار حساس سخت کرده است از طرفی وی برای مقابله جدی با حریف در آزادی نیاز دارد که از تمام داشته های خود استفاده کند.

گفتنی است: اعضای تیم استقلال در غیاب نکونام و تیموریان درحالی به میدان می روند که امیر قلعه نوعی قصد داشت از ساموئل به جای نکونام استفاده کند و نوری را جانشین تیموریان کند، اما از طرفی برخی کارشناسان در این خصوص اظهار نظر کردند و از سر مربی استقلال خواستند که از حضور پژمان منتظری در پست هافبک دفاعی استفاده و بهره ببرد و این بازیکن را به میدان مسابقه بفرستد، این در حالی است که پست تخصصی منتظری هافبک دفاعی است و سرمربی استقلال می تواند از وی در این پست بهره ببرد، اما از طرفی وی در خط دفاعی به حضور منتظری نیاز دارد و به همین دلیل این تصمیم برای وی سخت شده است. 

شایان ذکر است: پیش از این پژمان نوری نیز مدتها در پست هافبک دفاعی به میدان می رفت.

*سیاوش اکبرپور مقابل کره ای ها به میدان می رود

سیاوش اکبرپور هافبک آبی ها مدتهاست که شرایط بازی کردن ندارد و مصدوم است اما در حال حاضر وی در تمرینات حاضر شده و قصد بازی کردن دارد.

اکبرپور به دلیل مصدومیت از ناحیه ی زانو شرایط قرار گرفتن در ترکیب استقلال را نداشت و حتی مدتها از تمرینات استقلال دور بود، اما در حال حاضر اوضاع برای وی تغییر کرده است و این بازیکن در ترکیب آبی ها به میدان می رود زیرا اعلام شده است که غیبت 2 بازیکن تیم استقلال عاملی است که سرمربی تیم تصمیم بگیرد که از بازیکن مصدوم تیم استقلال استفاده کند زیرا شرایط به گونه ای است که وی ناچار شده از بازیکنانی استفاده کند که مدتها از تیم به دور بودند و اوضاع مناسبی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم نداشتند.

شایان ذکر است: امیر قلعه نوعی به سیاوش اکبرپور آماده باش داده است و از طرفی از پزشکان درخواست کرده است تا وی را آماده ی بایز کنند تا در صورت نیاز اکبرپور به میدان برود.

گفتنی است: قلعه نوعی قصد دارد از یک هافبک نفوذی تیمش در خط دفاعی استفاده کند، تا جانشین تیموریان یا نکونام شوند به همین دلیل حضور اکبرپور حتمی شده در دقایقی از بازی در ترکیب استقلال الزامی است.


*قانون گل زده در خانه حریف در وقت اضافه اجرا نمی شود

اعضای تیم فوتبال استقلال در خانه میزبان اف.سی سئول هستند اما این در حالی است که آبی ها نیاز به ثمر رساندن سه گل دارند.

باشگاه استقلال برای رویارویی با اف.سی سئول از کنفدراسیون فوتبال استعلام کردند و دریافتند که قانون گل زده در خانه حریف در وقتهای اضافه لحاظ نمی شود و آبی ها در این مورد با شانس بیشتری روبرو شدند.

شایان ذکر است: استقلالی ها برای پیروزی و صعود به فینال مسابقات آسیایی نیاز به سه گل زده دارند تا بتوانند حریف را با مشکل روبرو کنند اما از طرفی برنامه اصلی امیر قلعه نوعی روی به تساوی کشیدن بازی است و اینکه استقلال از دقیقه ابتدایی برای گل زدن برنامه داشته باشد و این در حالی است که اگر بازی به وقت اضافی کشیده شود شانس استقلال برای پیروزی و برد حریف افزایش می یابد./مح
برچسب ها: استقلال ، اف سی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار