بازیکن پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران به عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار تیم های ایران و کویت شناخته شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی کشورمان در دومین مسابقه خود در هفدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا با نتیجه سه بر صفر از سد کویت گذشت.

در این مسابقه شهرام محمودی که از اواخر ست دوم وارد میدان شد 12 امتیاز به دست آورد. محمودی در این مسابقه یک امتیاز از سرویس، دو امتیاز از دفاع روی تور و نه امتیاز از اسپک کسب کرد.

آرمین تشکری هم که در این بازی دو ست بازی کرد با کسب 9 امتیاز پس از محمودی امتیازآورترین بازیکن ایران شد. تشکری دو امتیاز از سرویس، سه امتیاز از دفاع روی تور و چهار امتیاز از اسپک به دست آورد.

در این مسابقه بازیکنان ایران در مجموع 10 امتیاز با سرویس کسب کردند. فرهاد قائمی، آرمین تشکری و امیر غفور هر کدام دو امتیاز و حمزه زرینی، شهرام محمودی، مهدی مهدوی و رحمان داودی هر کدام یک امتیاز با سرویس گرفتند.

14 امتیاز ایران در مسابقه با کویت هم از دفاع روی تور کسب شد. عادل غلامی با پنج امتیاز موفق ترین بازیکن ایران در دفاع روی تور بود و آرمین تشکری با سه امتیاز، شهرام محمودی با دو امتیاز و رحمان داودی، علیرضا مباشری، سعید معروف و مهدی مهدوی هر کدام یک امتیاز به دست آوردند.

در دریافت توپ، علیرضا مباشری با صد در صد موفقیت بهترین عملکرد را در میان بازیکنان ایران به ثبت رساند. مباشری هفت بار توپ را دریافت کرد که هر هفت بار موفق بود. فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی ایران نیز در 12 دریافت خود فقط یک بار اشتباه داشت و 83 درصد موفقیت به ثبت رساند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار