سونی واکمن های هوشمند را روانه بازار می کند.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛در دنیای امروز مردم علاقه بسیاری به گوش کردن موسیقی نشان میدهند با توجه به این جریان کمپانی های مختلف برای پیشی گرفتن از سایر رقبا روز به روز بر تکنولوژی محصولات خود میافزایند شایان ذکر است که مردم در دنیای امروز از گوشی های هوشمند خود برای اینکار استفاده می کنند.

کمپانی سونی با توجه به نیاز بازار و مصرف کننده سعی بر تولید واکمن هوشمندی کرده است که نسبت به سایر واکمن های موجود در بازار ازکیفیت صدای بهتری برخوردار باشد این کمپانی ژاپنی دو سری جدید از واکمن‌های خود را با کیفیت صدای خروجی بسیار خوب، معرفی نمود که هر دو مجهز به سیستم عامل موبایلگوگل هستند البته این کمپانی میتوانست این ابتکار را بر گوشی های خود هم به کار ببرد.

واکمن ZX1 و F880 هر دو مجهز به پردازنده 2 هسته‌ای و صفحه نمایش 4 اینچ با رزولوشن 480 در 854پیکسل، NFC، بلوتوث و سیستم عامل اندروید 4.1 هستند.

از نظر کیفیت صدا، سونی در واکمن‌های جدید خود، خروجی 192KHz/24bit به همراه فناوری S-Master HX با پشتیبانی از فرمت‌های AIFF, ALAC, FLAC و Wave را میسر کرده است.

سیستم عامل اندروید این دستگاه باعث شده است که فقط از گوش کردن موسیقی لذت نبرید بلکه میتوانید از اپلیکیشن های دیگر این دستگاه استفاده کنید مانند اینکه از گوگل نرم افزارهایی را که مد نظر دارید دانلود کنید.

واکمن ZX1 با 128 گیگابایت حافظه رم، قیمتی حدود 75 هزار ین (760 دلار) دارد محصول بعدی این کمپانی طبق گفته های مسئولین از سری F با واکمن ZX1 با 128 گیگابایت حافظه رم، قیمتی حدود 75 هزار ین (760 دلار) دارد.

هر دو واکمن جدید سونی ابتدا در همین ماه روانه بازار ژاپن می‌شوند اما زمان عرضه جهانی آنها هنوز مشخص نشده است.


گزارش از پریسا کابلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۸ ۰۹ مهر ۱۳۹۲
بد
آخرین اخبار