دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جمهوری اسلامی ایران اولین نظام سیاسی کشور بعد از 300 سال است که از جنگ تحمیلی با سربلندی ملت ایران را عبوردادو اجازه نداد دشمن قسمتی از خاک ایران را از این کشور جدا کند.

محسن رضایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در این مورد که ثرزوت اصلی کشور ما نفت و گاز و طبیعت زیبا نیست گفت:ثروت اصلی کشور ما نفت و گاز و طبیعت زیبای آن نیست بلکه جوانان آن است ملت ایران محتاج جوانان خود است اگر قشر جوان ما راه بیفتند مشکلات ملت را حل خواهند کرد همانطور که در دوران دفاع مقدس جنگ تحمیلی را پیش بردند.

وی با تاکید بر این موضوع که وقتی منابع انسانی ما زنده و احیاء شوند می توانند نوآوری های خود را بروز دهند تصریح کرد :وقتی منابع انسانی ما زنده و احیاء شوند می توانند نوآوری های خود را بروز دهند ما در کشور جوانان با استعداد زیادی داریم که وقتی به آنها میدان دهیم می توان از درون آنها دهها سازنده خودروی مدرن نه خود روهایی که ساختار ایمنی ندارند و استاندارد نیستند بیرون آورد .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این موضوع که مذاکره و دفاع از کشور های مظلوم اقتدار ایران را نشان می دهداضافه کرد :ثروت ما دست خودمان است سیاست های خارجی و مذاکرات با کشور های مختلف و همچنین دفاع و حمایت از کشور های مظلوم مانند فلسطین و سوریه خوب است این موضوعات اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد.

رضایی در ادامه این مطلب بیان کرد:اگر امروز کسی ما را در دنیا تحویل می گیرد به برکت خون شهدا در دوران دفاع مقدس است زیرا اقتدار فعلی ما حاصل رشادت های رزمندگان اسلام است آمریکا حریف سوریه نشد چون تکیه سوریه به حمایت های ایران بود و این موضوع هم نشاندهنده اقتدار ایران است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خاتمه اظهارداشت :جمهوری اسلامی ایران اولین نظام سیاسی کشور بعد از 300 سال است که از جنگ تحمیلی با سربلندی ملت ایران را عبوردادو اجازه نداد دشمن قسمتی از خاک ایران را از این کشور جدا کند در صورتی که در زمانهای گذشته حکومت هایی مانند قاجار و پهلوی به خاطر بی کفایتی پادشاهان مرز های زیادی از ایران را از دست دادند ووضعیت در آن دورانها بسیار فاجعه آمیز بود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.