جانشین دانشکده شهید مطهری سازمان بسیج مستضعفین گفت: در برخی مواقع تولیات سینمای جنگ به واقعیت ها ی دفاع مقدس نزدیک نبوده است زیرا سینما گران ما هنوز به ریشه حقایق دفاع مقدس پی نبرده اند.

سردار محسن پاکیاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ساختار تولیدات سینمای دفاع مقدس گفت :تولیدات زیادی در رسانه ملی و حتی سینما در راستای بیان رخداد های دوران دفاع مقدس ساخته شده است و مستند سازان ما نیز در کنار این فیبلمسازان اقدامات خوبی را با خلق تولیداتی ماندگار انجام داده اند .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به کمبود های موجود در تولیدات سینمای دفاع مقدس تصریح کرد :وقتی عمق و محتوای تولیدات سینمایی و تلویزیونی را در حوزه دفاع مقدس مورد بررسی قرار می دهیم می بینیم که ضعف ها و کمبود هایی در این جریان ارزشی وجود دارد که ناخواسته هم بروز پیدا کرده اند .

جانشین دانشکده شهید مطهری سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این موضوع که سینماگران ما هنوز به ریشه واقعیت های دفاع مقدس پی نبرده اند اضافه کرد : فیلم هایی که در رابطه با دوران دفاع مقدس ساخته می شود و تلاسش های خوبی هم در این رابطه در سینما انجام شده است در برخی مواقع به واقعیت ها ی دفاع مقدس نزدیک نبوده است زیرا سینما گران ما هنوز به ریشه حقایق دفاع مقدس پی نبرده اند.

سردار پاکیاری در خاتمه اظهارداشت :خوب است به کسانی که دستی بر آتش دارند و از نزدیک وقایه دوران دفاع مقدس را لمس کرده و شاهد اتفاقات مختلف بوده اند در ساختن تولیدات سینمای دفاع مقدس آنها را مشارکت دهند و از تجربیات و خاطرات آنها که مبتنی بر حقایق دوران دفاع مقدس است استفاده کنند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.