دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران گفت: با وجود تمام مشکلات زمانی که وارد زمین مسابقه می شویم تمام مشکلات را کنار زمین می گذاریم و با تمام وجود برای برد در مسابقه تلاش می کنیم.

نصیرنیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی کوچک برزیل گفت: چند هفته ای است که در 2 نوبت صبح و عصر تمرینات خوبی  انجام می دهیم و هدف ما در این تورنمنت دفاع از حیثیت فوتسال ایران است.

دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: مردم ایران از تیم ملی فوتسال توقع زیادی دارند و ما هم برای تفریح عازم برزیل نمی شویم و تمام سعی خودمان را می کنیم و برای قهرمانی می جنگیم.

نصیرنیا در مورد اینکه بازیکنان تیم فوتسال گیتی پسند در جام  جهانی کوچک برزیل تیم ملی را همراهی نمی کنند اظهار داشت: کادر فنی باید در این خصوص توضیح دهد. تیم گیتی پسند بازیکن های بسیار با تجربه و خوبی دارد اما بازیکنانی هم که اکنون در اردوی تیم ملی هستند از جوانان خوب و با انگیزۀ ایران هستند.

وی ادامه داد: این بازیکنان هم می توانند تجربه لازم را بدست بیاورند اما اگر بازیکنان تیم فوتسال گیتی پسند هم ما را همراهی می کردند کمک بسیار خوبی برای تیم ملی بودند به هر حال تیم ملی ایران عازم برزیل می شود.
بنابراین این تیم به نفر وابسته نیست و تمامی اعضا تلاش خود را برای پیروزی انجام می دهد.

نصیرنیا در خصوص اینکه طبق قانون 6 ماه می تواند بازیکن تیم گیتی پسند باشد اظهار داشت: من برای جام باشگاه ها به صورت قرضی جذب تیم گیتی پسند شدم و مصالح ملی و کمک به این تیم موجب حضورم در گیتی پسند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قبل از حضور من در تیم گیتی پسند کمیته فوتسال تمام هماهنگی های لازم را در این خصوص انجام دادند و حضور من در این تیم خودسرانه نبود.
تیم گیتی پسند به عنوان تیم ملی ایران شناخته شده و چون بحث ملی مطرح بوده کمیته فوتسال صلاح دانسته که من در تیم گیتی پسند حضور داشته باشم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار