نمایش کله پوک ها از 15 مهر به روی صحنه می رود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر سکو ، نمایش کله پوک ها نوشته نیل سایمون با ترجمه شهرام زرگر از تاریخ 15 مهر ماه سال جاری به کارگردانی نادر نادرپور و تهیه کنندگی یوسف بهادری در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه می رود .

در این نمایش امیرغفارمنش ، مجید اسدی ، بهراد خرازی ، محمد برهمنی ، زهره وحیدی نژاد ، نیما انصافیان ، شهریار حسینی ، مرضیه بدرقه ، لادن نازی و ایمان اصفهانی به ایفای نقش می پردازند .

دستیار کارگردان این نمایش یوسف بهادری است و طراح صحنه این نمایش توسط محمد خداوردی و طراحی لباس نیز توسط ماهی عظیمی صورت گرفته است . ساخت و اجرای موسیقی این نمایش را مهرداد مهدی و اردوان حاتمی از گروه کاتوره به عهده داشته اند و مهرناز عباسی و حسین کربلایی (دستیاران طراح صحنه) ، شهرزاد فاطمی (منشی صحنه) ، سرمه طهماسبی ، الناز بابایی و سپهر مهردادفر (گریم) ، سینا شاه محمدی (عکاس) ، طراحان کاما (گرافیک) و امید شیردل (تدارکات) نیز با نادرپور در این نمایش همکاری دارند .

لازم به ذکر است نمایش کله پوک ها از تاریخ 15 مهر تا 10 آبان سال جاری هر شب ساعت 20 (غیر از شنبه ها و یکشنبه ها) به روی صحنه می رود و علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت با شماره های 20-22872818 (فرهنگسرای ارسباران) و 09362461251 تماس حاصل نموده و یا از طریق سایت های  www.tiwall.com و www.evento.ir و www.theatrnet.com/ticket  به صورت آنلاین اقدام به تهیه بلیت این نمایش نمایند ./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.