آزادکار طلايي وزن 96 کيلوگرم کشورمان گفت: در بازی‌های المپيک لندن به دلیل آسیب دیدگی نتوانستم مدالی را کسب کنم و شرمنده مردم شدم به همین دلیل خدا را شکر می‌کنم که در مسابقات جهانی این اتفاق رخ نداد.

رضا یزدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از المپیک لندن و پس از عمل جراحی روی زانویم روزهای سختی را پشت سر گذاشتم تا بتوانم خود را به آمادگی مطلوب نزدیک کنم.

دارنده مدال طلای وزن 96 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در سال 2013 ادامه داد: از کادر فنی تیم ملی تشکر می‌کنم که شرایط من را درک کردم و اجازه داد با حضور در مسابقات انتخابی صاحب دوبنده تیم ملی شود که امیدورام جواب آعتماد آنها را نیز به خوبی پاسخ داده باشم.

وي درباره کشتی‌هایش در مسابقات جهانی امسال اظهار داشت: به هرحال با توجه به این که یک سال از میادین دور بودم و زانویم آسیب دیده بود سعی می‌کردم در مسابقه با حریفانم مدارا کنم تا مثل المپیک نشوم در بیشتر کشتی‌ها از لحظات خوب استفاده کردم و خوشبختانه نتیجه گرفتم.

دارنده مدال طلای سال 2011 جهان ادامه داد: تمامی رقبا از آمادگی خوبی برخودار بودند و خوشحالم که در فینال گازیموف از جمهوري آذربایجان را با امتیاز فنی شکست دادم چرا که در مسابقات جام جهانی در کلینچ وی را مغلوب ساختم.

يزداني خاطرنشان کرد: برای آنکه بتوانم در مسابقات جهانی صاحب مدال شوم و خاطره تلخ المپیک را از ذهنم پاک کنم خیلی تلاش کردم اما برای من این پایان کار نیست چراکه قصد دارم تا المپیک بعدی کشتی بگیرم و با کسب یک مدال در این میدان بزرگ از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضا خوان یغما
۰۹:۳۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۲
زنده و پیروز باشی قهرمان ملی ایران زمین جناب یزدانی عزیز
آخرین اخبار