مدیر عامل جیرینگ گفت: تمامی اپراتورهای شرکت کننده در تلکام امسال حضور فعالی با ارائه سرویس های متنوع در حوزه پرداخت تلفن همراه داشته اند.

طلوع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: تمرکز اپراتورها بر روی ارائه سرویس های مختلف بود و روند بازار به سمتی بود که تنوع سرویس برای مخاطب وجود داشته باشد و به جای تبلیغات و اس ام اس و VOICE اپراتورها از طریق تنوع سرویس جذب مخاطب کنند.

وی با اشاره به اینکه با ارائه سرویس های مختلف و متنوع مخاطب قدرت انتخاب بهتری دارد افزود: هر کدام از اپراتورهای شرکت کننده در تلکام 2013 بخشی از بازار را هدف قرار داده بودند.

وی در خصوص نحوه کار جیرینگ در نمایشگاه اظهار داشت: جیرینگ فضایی را آماده کرد تا کسانی که از روش سنتی برای فروش محصولات خود استفاده می کنند بتوانند بصورت اینترنتی سرویس های خود را به مشتریان خود ارائه دهند.

طلوع با بیان اینکه استفاده از روش های سنتی لایه های مختلفی در شبکه ایجاد کرده و هزینه ای که به دست مشتری می رسد را افزایش می دهد تصریح کرد: با بکارگیری روشهای الکترونیک ارتباط مستقیمی با مشتری برقرار شده و یکسری واسطه ها که ارزش افزوده در فرآیند ندارند حذف شده و کالایی که بد است مصرف کنند می رسد با قیمت مصوب و ارزانتری خواهد بود./ف
برچسب ها: تلکام ، محصولات ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار