دومین جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر با حضور فرماندار ، فرمانده بسیج، روسا و معاونین ادارات شهرستان در سالن فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ؛ فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان اسلامشهر در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس، حفظ روحیه ایثار و مجاهدت را در تمامی دوره ها و عرصه ها یک اصل و ضرورت عنوان کرد و اظهار داشت: طبیعتا گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و مناسبت های جنگ تحمیلی روز به روز بیشتر احساس شده و توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه سیاسی، اجتماعی  و فرهنگی مدیون این گرامی داشت ها و حفظ روحیه ایثار، شهادت و جهاد است.

سرهنگ لعلی ضمن تشکر از مشارکت و پشتیبانی تمامی افراد در اجرای بهتر این برنامه ها نسبت به سال گذشته افزود: تمامی بسیجیان توانستند با اجرای برنامه های مناسبتی و بزرگ در این هفته حداقل وظیفه خود را نسبت به ایثارگران و شهدا ادا نمایند.

وی با یادآوری چندین جلسه برگزار شده در خصوص هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار، شهردار و روسای محترم شورای شهر، قول فرماندار مبنی بر راه اندازی اداره حفظ آثار را از اهم مصوبات این جلسه دانست و ادامه داد: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی رژه مکانیزه در سطح شهرستان و تبلور عزت و اقتدار بسیج نیروهای نظامی در آن از مهمترین برنامه های اجرا شده به مناسبت این هفته بوده است. ضمن اینکه می توان به برپایی نمایشگاه بسیجیان در چهار دانگه و احمد آباد مستوفی و بازدید جمعی کثیری از آحاد مردم این شهرستان از آن اشاره کرد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج اسلامشهر تصریح کرد: قبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا اجرای یادواره های متعدد در سطح پایگاههای بسیج و مساجد، حضور گسترده بسیجیان در مصلی های نماز جمعه ، ایراد سخنرانی و اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی، حضور رزمندگان در سطح مدارس و ایراد سخنرانی و برقراری ارتباط با نسل جوان و نوجوان از اهم فعالیتهای این هفته بوده است.

لعلی کسب رتبه نخست بسیجیان اسلامشهر در سطح سپاه استان در میان 19 ناحیه فعال را در سایه هماهنگی و وفاق موجود میان بسیجیان عنوان کرد و گفت: کسب رتبه برتر کشوری و لوح زرین در جشنواره مالک اشتر در سطح سپاه پاسداران که در رده های هوایی، هوافضا، زمینی سپاه و غیره برگزار شد نیز از دیگر دستاوردهای مهم بسیج اسلامشهر بوده که این عزمت، اقتدار و عزت مرهون همدلی ها و اتحادی است که میان همه مسئولین وجود داشته و منجر به این نتیجه شده است.

وی در پایان از افتتاح سوله ورزشی در شهرک قائمیه و حوزه مقاومت در شهرک توحید و انبیاء به عنوان دو پروژه عمرانی توسط بسیج اسلامشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس یاد کرد و افزود: فردا افتتاح این پروژه ها از یکی از دستاوردهای بسیجیان مبتکر شهرستان که برای نخستین بار ساخته و به تولید انبوه رسیده در سالن کوثر ناحیه اسلامشهر رونمایی خواهد شد./ف
برچسب ها: سپاه ، همدلی ، اسلامشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.