مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: مخابرات استان تهران مجموعه ای قدرتمند است و برای جذب مشتری نیازی به فعالیت های غیر اخلاقی ندارد.

صیدی  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مخابرات استان تهران مجموعه ای قدرتمند است و برای جذب مشتری نیازی به فعالیتهای غیر اخلاقی ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر اساسا زیر ساخت های فنی برای واگذاری ADSL  از طرف شرکت های PAP در همه مراکز مخابراتی آماده است و سازمان تنظیم مقررات ناظر بر شیوه عملکرد ماست.

وی در خصوص گلایه برخی مشترکان خطوط جدید تلفن ثابت روی فیبر نوری در استان تهران در راستای عدم امکان دریافت اینترنت پر سرعت توسط برخی ارائه دهندگان خدمات روی این خطوط اظهار داشت: در حال حاضر اساسا زیر ساخت های فنی برای واگذاری ADSL از طرف شرکت های PAP در مراکز مخابرات آسان است.

صیدی تصریح کرد: از سال گذشته عملیات رانژه کردن خطوط به صورت کاملا مکانیزه در شرکت مخابرات ایران و شرکت مخابرات استان تهران انجام می شود و بدین ترتیب از لحاظاتی شرکت مخابرات استان تهران این امکان را ندارد که عملیات رانژه برای شرکت های PAP را با اختلال مواجه کند.

وی در خصوص ادعای برخی شرکت های PAP مبنی بر بروز برخی مشکلات برای ارائه اینترنت به مشترکان در برخی مراکز مخابراتی افزود: اساسا امکان فنی این موضوع وجود ندارد که بخواهیم اختلالی در سرویس اینترنت سایر شرکت های PAP ایجاد کنیم./ف
برچسب ها: سرعت ، اینترنت ، فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار