پنج انفجار پياپي در اربيل عراق/ مقر امنيت کل کردستان و وزارت امور داخلي در مرکز اربيل هدف قرار گرفتند+ تصاوير

شبکه تلويزيوني العربيه لحظاتي پيش در خبري فوري به نقل از خبرنگار اين شبکه از وقوع پنج انفجار در شهر اربيل کردستان عراق خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، در عين حال يك منبع امنيتي عراقي لحظاتي پيش از انفجار يك خودروي بمب گذاري شده در مركز شهر "اربيل" در شمال اين كشور خبر داد.


براساس گزارش تلويزيون اقليم كردستان عراق اين انفجارهاي زنجيره اي در مقابل مقر امنيت كل و وزرات كشور اين اقليم به وقوع پيوسته است. 

يک مسئول امنيتي بلند پايه کرد گفت حمله به اداره امنيت نيروهاي کرد در مرکز شهر اربيل با يک دستگاه خودروي بمب گذاري شده توسط يک فرد  انتحاري صورت گرفته است. 

نيروهاي امنيتي کردستان عراق يک فرد انتحاري را که سعي داشت وارد ساختمان امنيت عمومي در اربيل شود، کشتند.

وزات بهداشت منطقه کردستان عراق اعلام کرد: بر اثر انفجار چهار خودروي بمب گذاري شده در مرکز استان اربيل در شمال عراق شش تن کشته و سي و شش نفر زخمي شدند. 

اين آمار اوليه است و احتمال افزايش شمار قربانيان وجود دارد. 

مسئولان امنيتي منطقه کردستان عراق از کشته شدن پنج عامل انفجاري در اربيل خبر دادند. 
به گفته مسئولان امنيتي منطقه کردستان عراق، تروريست ها پس از منفجر کردن چند خودرو در نزديک اداره آگاهي تلاش کردند با وارد کردن پنج تروريست انفجاري اين اداره را اشغال کنند که با تيراندازي نيروهاي امنيتي مواجه شدند و آنها پنج عامل انفجاري را کشتند.

بر اساس اين گزارش، ساعت چهارده يکشنبه به وقت بغداد چهار خودروي بمب گذاري شده نزديک مرکز اداره آگاهي و وزارت کشور منطقه کردستان عراق منفجر شد. 

گفتني است، هم اکنون وضع امنيتي فوق العاده در اين منطقه اتخاذ شده است و نيروهاي امنيتي بطور گسترده در مرکز اين استان مستقر شده اند.


برچسب ها: انفجار ، اربیل ، خودرو ، بمب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
milad
۱۷:۳۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۲
خدا این تروریست های تکفیری رو در تمام جهان ریشه کن کند.
آخرین اخبار