مجموعه "عمليات 125" با روايت زندگي آتش‌نشانان، به نوعي از خودگذشتگي آنها را نشان داد.

"عبدالرضا اكبري" بازيگر نقش "عنايت" در مجموعه "عمليات 125" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، در خصوص روز آتش‌نشاني گفت: آتش‌نشاني حرفه دشوار و سختي است، چون آنها براي نجات افراد حادثه‌ديده تا پاي جان خود پيش مي‌روند. 

وي ادامه داد: آتش‌نشانان روحيه از خودگذشتگي و شجاعت دارند و سريال "عمليات 125" توانست بخشي از زندگي اين عزيزان را به تصوير بكشد.

"اكبري" در خصوص سريال "عمليات 125" افزود: براي اولين بار تلويزيون زندگي و حرفه آتش‌نشانان را به تصوير كشيد، اين مجموعه يك آشنايي ملموسي را براي مخاطب با اين حرفه ايجاد كرد. 

بازيگر نقش "عنايت" اظهار داشت: سريال "عمليات 125" نحوه‌ي زندگي و تلاش آنها در رسيدن به هدفشان و ايثارگري آتش‌نشانان را در قالب يك داستان صميمانه به تصوير كشيد. 

"اكبري" تصريح كرد: هنر رسالت خود را در خصوص به تصوير درآوردن مشاغل مختلف همچون آتش‌نشاني نشان داد و با افزودن داستان‌هاي عاطفي فاصله ميان مردم و اقشار مختلف جامعه، نزديك كرد. 

وي بيان كرد: صحنه‌هاي اكشن و حادثه‌اي در اين سريال‌ها مستلزم بودجه زيادي بود و چنين صحنه‌هايي كمتر در سريال‌هاي ما وجود داشت. 

"اكبري" گفت: صحنه‌هاي حادثه‌اي كه بازسازي شده بود براي مخاطب جذابيت داشت. 

وي خاطر نشان كرد: من تصور مي‌كردم كه حرفه بازيگري، حرفه‌ سختي است اما با ايفاي نقش در اين سريال متوجه شدم كه حرفه آتش‌نشاني حرفه سخت‌تري است./ي2
برچسب ها: اکبری ، بازیگر ، روز ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار