رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: موزه‌های دفاع مقدس با آثار ارزشمند و گران‌قدر خود می‌توانند در گسترش فرهنگ جهاد و شهادت مؤثر باشند.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "سید محمدعلی آل هاشم" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز در مراسم افتتاح موزه دانشگاه فرماندهی و ستاد آجاد (دافوس) در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش موزه‌های دفاع مقدس در گسترش فرهنگ جهاد و شهادت اظهار داشت: خوشحالیم که در روز پایانی هفته دفاع مقدس، موزه نظامی دانشکده فرماندهی ستاد ارتش به همت امیر فرماندهی دافوس افتتاح شد.
 
وی افزود: مسلماً در حال حاضر نخستین روزهای شروع فعالیت‌های این موزه است و این موزه می‌تواند به یکی از ارزشمندترین موزه‌های دفاعی کشور تبدیل شود.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه یکی از راه‌های انتقال فرهنگ شهادت به نسل جدید و جوانان همین موزه‌های دفاع مقدس است، تصریح کرد: موزه‌های دفاع مقدس با آثار ارزشمند و گران‌قدر خود می‌توانند در گسترش فرهنگ جهاد و شهادت موثر باشند.

آل هاشم همچنین با اشاره به فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر حرمت استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی گفت: امروزه در مجامع بین‌المللی فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر حرمت استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی مطرح می‌شود و همگان به آن استناد می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان با اشاره به لزوم تلاش گسترده مردم و مسئولان در خلق حماسه اقتصادی خاطرنشان کرد: به‌حمدالله حماسه سیاسی که یکی از مصادیق آن انتخابات باشکوه 24 خرداد بود تحقق یافت و ضرورت دارد که با تلاش و همت همه مسئولان و مردم حماسه اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری نیز محقق شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار