رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 2 گفت: در خانه سلامت شهرآرا تست شنوایی سنجی، دنداپزشکی، مشاوره پزشکی و روانشناسی انجام می شود.

عباسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،گفت: برگزاری کارگاه آموزشی یائسگی و سرطان های شایع زنان و پیشگیری از آن جزو برنامه هایی است که به مناسبت هفته سالمند و در مسجد امام حسین (ع) به اجرا در می آید.

وی افزود: همچنین پایگاه ویژه ای برای ارئه خدمات سلامت در پارک گلپاد افتتاح می شود که در آن مشاوره پزشکی و کنترل فشار خون و قند خون صورت می گیرد.

رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 2 در ادامه به سمینار بهداشت جسمی و روانی سالمندان که امروز برگزار خواهد شد اشاره کرد و افزود: برگزاری این سمینار در مجتمع شهر بانو اجرا می شود و از آتش نشانان ایستگاه 58 به وسیله مجری خانه سلامت سعادت آباد تقدیر خواهد شد.

وی در پایان بیان داشت: کارگاه آموزشی در مدرسه شهید یحیوی منطقه 2 برای آموزش دانش آموزان در هنگام این مسئله برگزار می شود.

**کارگاه های آموزشی متفاوت در منطقه 2 به مناسبت هفته سالمند

رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 2 از برگزاری کارگاه آموزشی سالمندان و عادات غذایی سالم در خانه سلامت کوهسار خبر داد.

عباسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری کارگاه آموزشی تغذیه در بیماری های قلبی عروقی برای شهروندان این منطقه است که در خانه سلامت کوهسار اجرا می شود.

وی افزود: همچنین برنامه دیگری که امروز برای سالمندان این منطقه در نظر گرفته ایم کلاس آموزشی سالمندان و عادات غذایی سالم است.

رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 2 به نقش تغذیه در بیماری های قلبی عروقی اشاره کرد و یاد آور شد: در این زمینه برای شهروندان منطقه 2 نیز کارگاه تغذیه اجرا می کنیم .
وی در ادامه اظهار کرد: همچنین کارگاه آموزشی که امروز درخانه سلامت کوی نصر برگزار خواهیم کرد راجع به سنجش و ارتقاء سلامت سالمندان است که در این دوران باید متوجه سلامت جسمی خود شده و آن را جدی بگیرند.
برچسب ها: کارگاه ، سمینار ، شهربانو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار