مدیر عامل تیم فوتبال تراکتور سازی در خصوص احتمال جدایی پور غلامی از این تیم گفت: مجید جلالی سرمربی تیم باید اجازه جدایی این مربی را بدهد و این مربی باید تصمیم نهایی را بگیرد.

حمید زینی زاده مدیر عامل تیم فوتبال تراکتور سازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود:  به هر حال هنوز در خواست رسمی  از باشگاه ملوان دریافت نکردیم تا با رفتن پور غلامی به این تیم رضایت دهیم .

زینی زاده درباره مشکلات مالی این تیم گفت: بازیکنان هفته گذشته تمرینات را تعطیل نکردند و جلسه با آنها باعث شد که دو روز تمرین نداشته باشند به هر حال  در یکی، دو روز آینده به بازیکنانی که طلبکار هستند بخشی از قرار دادشان را واریز می کنیم.

وی درباره ناراحتی جواد کاظمیان و مهدی کریمیان نسبت به نیمکت نشینی شان گفت: نیمکت نشینی ناراحتی دارد اما اگر بازیکنان آماده باشد و نظر جلالی را جلب کند آن وقت مشکلی برای بازی کردن نخواهند داشت.

 زینی زاده درباره صدور رضایت نامه این دو بازیکن در نیم فصل دوم بیان کرد: مجید جلالی باید درباره عملکرد این دو بازیکن نظر بدهد و اگر موافق جدایی شان باشد ما هم رضایت نامه شان را صادر می کنیم.

وی درباره جریمه سنگین مهدی کریمیان بیان کرد: این بازیکن دوباره غیبت غیر موجه داشت و براساس مفاد قراردادش به ازای هر جلسه غیبت 15 درصد از کل مبلغ قراردادش کسر می شود براین اساس کریمیان به ازای دو جلسه غیبت 30 درصد از مبلغش جریمه شده است.

وی در ادامه بیان داشت: این بازیکن اعتراضش را به کمیته استیناف داده است و قرار شده که هفته آینده جلسه این کمیته تشکیل و حکم قطعی داده شود.

وی درباره بازی تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل راه آهن سورینت گفت: بازیکنان ما بعد از برد مقابل نفت تهران روحیه مضاعف گرفتند و هم اکنون قصد دارند با کسب سه امتیاز بازی مقابل راه آهن در کورس قهرمانی بمانند.

وی درباره رویارویی تیم تراکتورسازی با ابراهیم زاده بیان کرد: به هر حال موضوع حضور ابراهیم زاده در تیم تراکتورسازی دیگر تمام شده و این مربی هم اکنون سرمربی تیم راه آهن سورینت است به طور حتم هواداران تراکتورسازی به این مربی احترام خواهد گذاشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما اموال باشگاه را به خاطر مشکلات مالی نفروختیم و از طریق اسپانسرهایمان هزینه تیم را تأمین می کنیم.

گفتنی است، فرهاد پورغلامی یکی از گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال ملوان بندر انزلی است. براین اساس مجید جلالی بیان کرده که حاضر به جدایی این مربی از تراکتورسازی نیست/آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار